Wij gebruiken een maat grotere luier dan normaal en het is nu redelijk onder controle. Maar vanmorgen kon de hele handel toch ook gewoon in de was haha.
Zal dit bij jongetjes niet sneller gebeuren omdat ze meer vooraan de luier plassen?
Wij gebruiken een maat grotere luier dan normaal en het is nu redelijk onder controle. Maar vanmorgen kon de hele handel toch ook gewoon in de was haha.
Zal dit bij jongetjes niet sneller gebeuren omdat ze meer vooraan de luier plassen?
ja, tis ook een buikslaper, dus dat helpt niet:)
Nope gelukkig draait de wasmachine met een kind toch al vrij vaak haha
Hier meisje die ook elke ochtend vrij nat wakker wordt …
Ik had dit probleem ook. Volgens mij was het onder andere @Mhysa die mij toen luierbroekjes aanraadde, dat was voor ons in ieder geval de gouden tip!
Helaas hebben wij dat probleem ook. Vele merken geprobeerd. Ook luierbroekjes. Helpen niet. Soms gaat het goed en soms niet. Misschien ligt het bij ons wel dat hij snachts veel water drinkt en op zijn buik slaapt.
Ja hier ook elke ochtend nat! Zijn nu aan het testen met de luier andersom en dat lijkt wel enigszins te werken. Luierbroekjes zijn er denk ik niet eens in K zn maat? (3,5 mnd)
Luierbroekjes zijn pas vanaf maat 4. Welke maat luier heeft hij nu?
Wij gebruiken de luiers van de Lidl en mijn zoontje lekt echt nooit door! Terwijl hij hele volle plasluiers heeft. Lekte wel door met Pampers en Etos.
Enige dat hier hielp was nog effe verschonen als we zelf gingen slapen, heel stilletjes. 9 van de 10 keer werd hij er geen eens wakker van.
Inmiddels lekt ‘ie niet meer door, maar we zijn intussen ook van luier geswitched, dus misschien was dat het. We zijn van Pampers Premium Protection naar Huggies overgestapt.
Ik ben in ieder geval blik dat ik niet de enige ben:blush:
2! Dus 4 is dan wel heel groot ja…
Ik zat met D al in maat 3 met 3 maanden oud.
Ik zit met S nu ook in 3. 2,5 maand net aan. Maarja, ook al 6 kilo
Hahaha sumo baby! Volgens mij moet je ook gewoon kijken hoe het zit en past. Die kilo’s zeggen niet zo veel. Maar ik wissel ook af met wasbare en wegwerp.
Ik wil dat mijn baby een beter ritme krijgt. Hij is nu 5 maand. Elke 2 uur naar bed gaat vaak goed. Nu las ik dat je hem na 5 niet meer voor een kort slaapje naar bed moet doen dus ik rond 18.00 zijn avondritueel gedaan. Word hij gewoon om 20.00 weer wakker. Honger ?!
Dus nu prop ik er weer bv in. Waarom slaapt mijn kleine baby al 2 maand niet meer door . Heb er vandaag ook fruit en warm eten ingestopt. Met de hoop dat dat mee gaat helpen.
Iemand tips ?
Ja maak de laatste paar 2-tjes op, zijn er nog 4 ofzo, maar s avonds krijgt ze nu 3 aan sowieso. En dan gaan we overdag ook door met 3. M’n grote “kleine” baby. Zal op insta wel even een foto naar je sturen, verschil baby 2 maanden en neefje van 2 dagen
Elk slaapje!
Dit is D haar slaap ‘ritme’ elke 2 uur slapen zit er niet in bij haar. Zij is nu 5,5 maanden oud.
Denk dat je hem gewoon moet volgen en op een gegeven moment gaat hij weer beter en eerder slapen denk ik.
Knap dat je dat allemaal zo bij houd. Ja het komt vanzelf wel ooit. Hij heeft me nu erg nodig merk ik. Wil liefst als jij wakker word bij mij in bed slapen in mijn armen