Wij hebben precies hetzelfde. Ik weet niet of je je goed voelt maar ik ben gaan sporten bij Mom in Balance. Heerlijk in de buitenlucht en ik heb er nog leuke contacten aan over gehouden.
Zijn er hier ouders die ervaring hebben met een balance board a la wobbel? Wobbel is echt even te duur, maar het lijkt me wel nog steeds een leuk cadeau voor mijn twee jarige dochter. Maar dan dus geen wobbel merk.
Wij hebben een wobbel. Ze speelt er wel mee, maar wiebelt er alleen op onze aanwijzing mee. Ze heeft m liever andersom, klimt erop, glijdt eraf.
Ja hier zal het dan toch wel gebruikt worden door nog twee anderen. Zoals bijna met alle cadeautjes. Maar misschien vindt ze dat straks toch leuk ofzo.
Merk je hier al verschil mee? Ik heb nog steeds niet besloten wat ik ga doen haha
Hee goed idee! Ik ga eens kijken of dat kan.
M’n neefje van 3 vond het wel helemaal geweldig!
Ik heb de wobbel aangeschaft voor mijn werk (Gastouder) wordt af en toe mee gespeeld !
Vinden ze het niet leuk? Of te moeilijk in gebruik?
Gewoon niet leuk
@Maison ligt denk ik ook aan het “andere assortiment” speelgoed haha. Ik snap dat dingen met geluid en lichtjes aantrekkelijker zijn dan een gekke gebogen plank die verder niks doet als je t aanraakt
Klopt ! De kleintjes kruipen er wel over heen !
Hebben jullie aanraders qua boeken over babies? Borstvoeding, slapen, ritme etc.
‘Baby in een droomritme’ had ik aangeraden nav jullie verhalen, maar dat vond ze een slecht boek (inclusief spelfouten) en volgens de lactatiedeskundige was ook niet alles waar.
En van het cb kreeg ze een boek van Ria Blom, maar ja dat is gewoon vreselijk en past niet bij haar.
Ik vond Slaap! van Susanne Willekens heel fijn heb het al twee keer gelezen. Veel herhaling en ook niet alles is van toepassing (het is iets TE erg alles in een ritme willen proppen), maar ik heb er ongelofelijk veel uitgehaald en ben ervan overtuigd dat het een mede-reden is dat onze mini nu zo goed slaapt.
Mijn dochter heeft er ook een bij de gastouder en kijkt er niet naar om. Vind hem zelf altijd een beetje eng met meerdere kindjes. Dat er een vingertje onder komt ofzo.
Hebben jullie alles nieuw gekocht voor je eerste kind of ook dingen overgenomen van familie/vrienden etc? En zo ja wat overgenomen en wat niet?
Wij hebben veel nieuw gekregen van opa en oma’s. Daarnaast ook van vriendinnen dingen gekregen die de kinderen al groter hebben, dus tweedehands.
Ook kleertje heb ik wel eens tweedehands gekocht omdat ik merk kleding wel leuk vind, maar enorm duur voor 2/3 weken dragen
Heb bijna alles nieuw gekregen.
Alleen een nuna leaf wippertje van mijn schoonnichtje overgenomen, want ze wou hem niet weg doen aan een vreemde omdat ze er veel emotionele waarde aan hechtte.
Wij hebben alles zelf nieuw gekocht.
Maar niets mis met dingen van anderen over nemen. Zou alleen autostoeltje altijd nieuw kopen.