Tips, ervaringen & aanraders

Ja hier ligt ook een kleintje nu bovenop me te slapen, zweet breekt me uit. Ben ook zo aan het klooien met slaapzak aan - slaapzak uit, ze is zo warm en zweterig. Hopelijk koelt het gauw af, vooral binnen!

1 like

Die van mij had er ook veel last van, ook kleine beetjes overgeven enzo. Weet niet of het ermee te maken heeft, maar ik gooi hem nu (bijna 20 maanden) zoveel mogelijk in een badje in de tuin en anders spelen we in een kamer met ventilator. Tot nu toe nog geen rare fratsen. :crossed_fingers:

Ja overdag gaat het ook best oké, inderdaad veel in het zwembad en gewoon rustig aan (we wonen buitenaf, dus hier is nog wel een beetje warme :face_vomiting: wind).

Maar haar kamer is zo warm! Heb nu telkens als ze er niet ligt een ventilator met een fles ijs ervoor erin staan zodat het iets afkoelt, maar dat helpt niet zoveel helaas.

Oh bah, daar heb ik helaas ook geen tips voor. Hij valt gewoon in slaap en de volgende ochtend is hij weer fris en fruitig.

Ohja, even mijn review over de Huggies luiers die ik laatst bestelde: topdingen! We zijn sinds een weekje ook gestopt met de late verschoningen en alles is droog de volgende ochtend. Ook als ze goed vol zitten.

4 likes

Wij gaan over een maand op vakantie met het vliegtuig. Onze dochter is dan 5 maanden. Ze kan dan denk ik nog niet in het zitje, dus we willen de kinderwagen met reiswieg meenemen, ook zodat ze dan (hopelijk) ‘s avonds slaapt als wij nog op terras zitten. Heeft hier iemand ervaring met het huren van een prampack? Zo ja bij welke organisatie?

Ik kom even binnenvallen met een vraag;
Voelde jullie weeen altijd onderin je buik?
Mij buik wordt enorm hard (erger dan normale harde buiken) en het doet ook pijn, maar dan bovenin? Niet zoals menstruatie zo’n zeurende pijn onderin je buik.

Ik voelde m’n weeën wel onderin m’n buik. Het voelde als soort menstruatiepijn maar dan x 1000

Heb je het idee dat het is begonnen? Ik twijfelde aan het begin nog wel of ik weeën had maar vrij snel wist ik het zeker :sweat_smile:
Anders timen?

Hier ben ik ook benieuwd naar! Wij gaan over 2 maanden en wil waarschijnlijk ook eentje huren.
Ik zag wel dat er op Marktplaats ook prampacks te huur aangeboden worden, bij mij in de buurt ook. Scheelt weer in dubbele verzendkosten.

Ik twijfel inderdaad :sweat_smile: ben vanmorgen (alweer) gestript en paar uurtjes daarna begon dit. Ik vind het timen moeilijk omdat ik het idee heb dat mijn buik niet helemaal ontspand tussendoor, maar wellicht toch even doen anders. Het lijkt me alleen zo’n ‘rare’ plek voor weeen.

Is je bloeddruk bij het strippen ook gecontroleerd en was deze oke?

Nee vandaag niet. Gisteren wel en die was zoals altijd gewoon netjes laag.
Het is ook geen aanhoudende pijn, maar het komt echt in golven en gaat dan weer. Voel me voor de rest ook prima. Heb nu ook soms krampen onderin mijn buik dus ik weet het niet meer. Kijk het maar even aan denk ik

Spannend! Succes mocht het goed doorzetten! :heart:

Hoop dat het doorzet. Dat golvende gevoel klinkt wel als weeën. Heel veel succes :blush:

Gelukkig, spannend meid, succes alvast!

Spannend!! Hopelijk zet het door!

Wij gingen met 7 maanden vliegen en hebben zo’n reiskoffer kunnen lenen via via. Top ding! Dus zou het echt aanraden. Let wel op dat je met bepaalde reisorganisaties NIETS extra’s in die koffer mag doen (bijv luiers oid)

2 likes

Waar verkopen ze fijne voedings beha’s? Ik heb een maand geleden een setje bij h&m gekocht, maar die passen niet meer en de haakjes schieten steeds los. Ik ben ook al bij Hema en Zeeman geweest, maar helaas niets gevonden.

Ik lees mee! Had ook zo een setje van 2 bij de hm… maar vind ze niet heel fijn zitten ofzo, je krijgt er hele platte en brede borsten van ofzo en onderin gaan ze soort van dubbelvouwen op een gegeven moment…

Niet te duur het liefste

Die van Noppies vond ik echt heel prettig!