Tips, ervaringen & aanraders

Ben van de week nog ondergepiest met zn 12 maanden :+1:t2:

2 likes

Jammer dat daar geen leeftijdsgrens aan zit haha.

1 like

Dan heeft hij denk ik het filmpje van Patricia paay gezien. :rofl:

2 likes

Omdat hiermee alle topics gespamd worden, maar ik het écht mega fijn zou vinden om dit gebundeld te hebben. Voor alle tips, uitzetlijsten, wat je écht nodig hebt, wat vooral niet (snotzuiter anyone?). Zodat de zwangeren weten wat ze absoluut moeten shoppen, alle niet-zwangeren weten wat ze cadeau kunnen doen en de mamas nóg meer leuke pakjes kunnen scoren :smiley:

Ik begin maar: wat vond jij echt onmisbaar en MOET elke nieuwe moeder hebben?

1 like

Ik ben niet zwanger maar wil mijn zus een sleepyhead cadeau doen; maar is dit iets wat je veel gebruikt?

1 like

Bij de 1e niet gemist, maar nu wil ik er wel graag eentje. Is nergens op gebaseerd dus kan ook niet zeggen of het echt (on)misbaar is.

Ik heb er geen, maar gebruik mijn voedingskussen met een deken daar strak omheen als soort nestje. Ze ligt daar altijd op in de box en vindt het heerlijk!

Ik heb wel babynestjes en in het begin echt vaak gebruikt. Gewoon als ik op de bank zat en zij dan in dat babynestje naast me. Of in de box, is toch wat meer geborgenheid.

Ooooh ja dat deden wij ook! Met de hoes van het verschoonkussen er omheen. Maar dat kussen heb ik niet meer helaas.

Ik heb het zelf niet maar vind het wel een heel leuk cadeau, zou het ook wel veel gebruiken denk ik!

Puckababy en tula.
Oh, en Ewan het droomschaap.

Puckababy piep als je kindje daar baat bij heeft (hier niet namelijk).

Ik vind handig om te hebben:
Een grote stapel hydrofiele doeken, babygym, rammelaar, kleine selectie knuffeltjes, speen, wipstoeltje, kinderwagen en draagdoek, borstkolf als je dat nodig hebt.

Wel te missen:
Babybadje, tig mutsjes, voedingskussen en een babyfoon.

Babynestje is wel handig denk ik. Hier heeft ze er alleen maar een week ingelegen… mn schoonmoeder had deze zelf gemaakt en ze was er na een week al te groot voor. Bij mn schoonouders (die had n iets bredere) heeft ze er tot n maand ingelegen

Ik vind die kleine schattige lampjes altijd heel leuk of een mutsje of kleine pantoffeltjes/schoentjes!

Hahaha love dit

1 like

J slaapt tegenover onze slaapkamer en als ze huilt hoor je dat goed. En haar slaapkamer is boven de woonkamer dus dat horen we ook goed. Alleen als er veel mensen zijn gebruiken wij de babyfoon

Haha ik heb erbij staan kijken maar ben toch voor de Hema 3 in één pakje gegaan. Die zijn ook aan te raden trouwens.

Iedereen zegt van wel. Heb er daarom ook een gekocht. Wel via marktplaats maar als nieuw ! Sleepyhead is de beste qua babynestjes als je kijkt naar veiligheid.

Hebben jullie een voedingskussen en zo ja, welke? Ik was van plan een simpele van de Hema te kopen, maar ben bang dat ie misschien kwalitatief minder is?

Ik had er gewoon 1 van de Hema en sliep daar eerst zelf mee, daarna voor het voeden en met een hoes voor het aankleedkussen eromheen in de box, waar ze dan op kon liggen. Geen babynestje nodig!

Ik heb eentje van mamaloes blijft mooi in vorm.