Tips, ervaringen & aanraders

Wat voor schoenen zoek je?

Ik heb deze voor r:

https://www.nike.com/nl/t/nikecourt-royale-schoen-s-peuters-TFjxpN/833537-001

Ze past ze nog niet, zool voelt wel stevig. €25.

Ik heb zwarte Vans voor m’n zoontje, met klittenband.

Ja die hebben we hier indd ook nog, alleen haar hieltjes gaan er steeds van open :slightly_frowning_face:

Wij hebben deze pas gekocht:

2 likes

Thanks! Ik heb meteen de SRL van VSM gekocht. Hopelijk geeft het wat verlichting. De gebroken nachten van hem en van mij zijn echt killing :sweat_smile:

Ik hoop het ook voor jullie beiden! :heart:

1 like

Ik ben op zoek naar een veilige, niet al te dure :blush: matrasbeschermer/molton.
Zag er een bij de Ikea, maar ook zoveel onbekende merken en dure merken.

Ik heb bijna alles in de babykamer van Ikea en alles is een goede koop geweest, behalve het badje. Daar zit geen stop in haha, dus die leegt heel onhandig. Die gebruiken we nu in de tuin met mooi weer.

Ook het aankleedkussen kan ik aanbevelen, omdat daar ook een rand boven het hoofdje zit. Ideaal met een beweeglijk kind.

Ik ben er inmiddels wel achter dat ze het assortiment regelmatig veranderen.

1 like

Ik heb er ook gewoon een van de ikea. Niet de goedkoopste maar een iets duurdere. Ook hebben wij t krummelur matrasje. Werkt allebei prima!

1 like

Bij mij hielp het vroeger als er iets onder mijn benen lag, een kussen ofzo. Dan lagen ze wat hoger en had ik wat minder pijn. En een warme pittenzak, maar toen was ik al wel ouder.

2 likes

Tips tegen luieruitslag?

Heeft het zin om (tijdelijk) over te gaan op waterwipes, pampers pure of oliedoekjes?

Het ligt nog net niet open, maar is superrood en gevoelig. Echt krijsen geblazen met verschonen :disappointed:

Probeer na het verschonen te luchten, maar ik heb geen vertrouwen in haar controle -en ophoudskills dus die luier moet wel weer om haha

Zou niet zo snel wisselen van producten zoals doekjes, je weet niet hoe ze daar dan weer op reageren. Hier helpt smeren en toch 1x per dag in bad want van water wordt het hier niet zo geirriteerd.

1 like

Wat ik deed was zoveel mogelijk met gewoon billendoekjes bij poep en hydrofiele washandjes haar billen schoon en droogdeppen na de billendoekjes bij poep/alleen plas en dr leenarts billencreme een dikke laag!

1 like

Ik ben ook aan het rondkijken. Ben er in ieder geval uit dat we gaan voor een rugzak.

Deze lijkt me wel wat

Bol.com m commerce

1 like

Maizena! Dat droogt het uit, helpt heel goed.

1 like

L heeft/had er ook veel last van. Enige wat bij ons helpt is met een nat washandje schoonmaken en met schone hydrofieldoek droogdeppen. En als het erg is een laag billenzalf erop. En we proberen nu een tijdje Neutral baby doekjes. Lijkt hij beter tegen te kunnen, maar zijn wel aan de droge kant. Die gebruiken we dan bij poep om het eerst schoon te maken, daarna de washand.
En lijkt bij ons erg in verband te stand met doorkomende tandjes, weet niet of ze die al heeft?

1 like

Wij hebben een crème van de DM en die werkt echt mega goed! R zat gister ook steeds “au” en dan aan d’r luier tr trekken. Alles was felrood ook indd en vriend zei dat ie met verschonen ook bloed had gezien.
Steeds met verschonen erop gesmeerd en s nachts extra dik en vanochtend was alles weer helemaal normale kleur en heel.

Heb je misschien nu niks aan, maar ze hebben ook van vsm kind zo’n zelfde soort crème.

Plaatje DM crème

1 like

Thanks voor de antwoorden!

Maizena it is (als ik het ergens in deze verhuisrommel kan vinden).

@Unquestionable we zijn gister bij DM geweest dus komen er de komende maand wss niet meer :sob:

Ik smeer er nu baby billenbalsem (die naam, yuk) met calendula van Weleda erop. Ze heeft sinds vandaag ook niet meer elk uur dunne ontlasting dus het gaat al wel de goede kant op. Volgens mij heeft ze nog geen tandjes dus waar die gore poepluiers dan vandaan komen…?

1 like

Heilwol? Je zal het wel online moeten bestellen maar is verzachtend en zorgt ook dat het wat kan luchten. En dan bij verschonen eigenlijk gewoon water+hydrofiele washand gebruiken

2 likes