Tips, ervaringen & aanraders

Wat zijn de voorwaarden om member te worden?

Dankje!

Ik heb ook al ontsluiting, alleen niet veel dus :slight_smile:

1 like

Dit vind ik een super idee! Dan houden we dit topic een beetje product-tips-only en kan iedereen rond Sinterklaas hier doorheen scrollen als hij niet weet wat hij moet vragen :stuck_out_tongue: en de andere zaken komen dan daar. Top!

2 likes

Vraagje, ik ben op zoek naar de ideale luiertas. Die bij de kinderwagen hoorde was 150 euro en echt klein naar mijn idee. Maar nu kan ik door de jungle op Google helemaal niks meer vinden. Iemand een tip? Wil liever geen rugtas!

Iemand ervaring met oprolbare traphekjes?

Ik heb juist een wat kleinere gekocht, lijkt me niet fijn om een hele tas mee te slepen. Hoe groot was die bij de wagen zat?

Heb nu deze gekocht, hoop dat ie vandaag binnenkomt!

1 like

Niet oprolbaar, maar wij hebben wel een versie die minder ruimte in beslag neemt dan een normale. Het is deze https://www.bol.com/nl/p/babydan-guard-me-trap-en-deurhekje-creme/9200000014098848

Het was even gedoe om hem goed passend te krijgen, maar verder doet ie het goed.

1 like

Volgens mij kan ik er (nog) niet in

Ik heb de meest ideale luiertas ooit via Ali voor nog geen 15 euro. Maar het is wel een rugzak.

1 like

Heeft iemand nog tips tegen groeipijnen? Mijn zoontje van 2.5 heeft er zo ontzetttend veel last van in de nachten. Vooral in de voetjes, soms in de benen. Wij zijn al twee keer bij de huisarts en een keer bij de kinderarts geweest. Overigens zegt de huisarts dat het echt groeipijnen zijn en de kinderarts vind dat niet (maar wat het dan wel is weet hij niet). Wij geven nu maar paracetamol en trekken hem warme sokjes aan. Dat helpt wel wat, maar heeft iemand van jullie nog andere tips?

Ik heb m bij de kruidvat gehaald van bambino voor 9.99. Vond het onzin er zoveel geld aan uit te geven haha.

1 like

Ik ben echt mega blij met die van mij van jolein! Nepleer maar van echt prima kwaliteit en je kunt hem aan de wandelwagen klikken, wat ik ook super handig vind.

Linkje

https://www.bol.com/nl/p/jollein-zoe-verzorgingstas-zwart/9200000086198440/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-81936924131-S-815164130844-9200000086198440&gclid=EAIaIQobChMI19-OpPHD4wIVlOJ3Ch2a2wQcEAQYASABEgIQnfD_BwE

1 like

Ja 1 week ervaring in een vakantiehuisje. Wat een hels ding. Het maakt sowieso lawaai met inrollen/uit trekken. Maar je hebt ook twee handen nodig terwijl je ons traphekje thuis met 1 hand kan open maken. Dus als ik boven ben heb ik dochter op de arm en maak met 1 hand het hekje open. Op vakantie moest ik eerst het hekje open doen (en op letten dat O. niet langs me af de trap naar beneden stuiterde) en haar dan op de arm pakken en naar beneden lopen. Ik vond trouwens ook dat het materiaal best wel veel meegaf.

Ik ben heel blij met mn luiertasrugzak van little company. Past veel in, handige vakjes en in het voorvak met rits passen mn portemonnee, iphone, afstandsbediening van mn insulinepomp en een klein tasje met extra diabetesdingrn (reserveset pomp, prikker, dextro etc). Je draagt m als rugzak, maar als je de dingetjes om de tas aan de wandelwagen te hangen aan elkaar klikt kun je m ook over de schouder doen.

SRL van vsm gebruiken misschien? Succes en ik weet hoe pijnlijk het is. Heb het zelf ook zoveel gehad en ook zo lang.

1 like

Thanks voor alle tips over de luiertas! Goed om na te denken of groot ook echt praktisch is. In mijn hoofd is groot meer spullen kwijt kunnen, maar goed, de vraag is idd of dat handig is!

Ik heb als kind zelf ontzettend veel last van groeipijn gehad. Ik weet dat mijn vader soms urenlang over mijn benen wreef… Ik kreeg idd ook pcm als het echt te heftig was! Volgens mij kan je er verder niet heel veel tegen doen :pensive:

1 like

Heeft er hier iemand de Tula Explorer? Ik wilde eerst graag de Tula Free to grow kopen, maar kan geen kleur/printje vinden wat ik echt leuk vind. Bij de Tula Explorer wel, maar ik denk dat ik de optie om mn kind met het gezicht naar voren te dragen eigenlijk niet zo veel zal gebruiken. Vraag me dan af of die verder even prettig in gebruik is als de Free to grow. Iemand ervaringen?

Wij hebben er een, zelf gebruik ik liever een draagdoek maar mijn man gebruikt hem elke dag en is er heel blij mee. Wij hebben de ftg niet geprobeerd, dus ik kan het niet echt vergelijken maar je moet je kindje niet naar voren dragen als je dat niet wil he haha. Voor zover ik weet werkt ie verder hetzelfde!