Tips, ervaringen & aanraders

Ja op zn rug! Die kipkep heb ik inderdaad al eens naar gekeken, misschien maar eens aanschaffen dan! En die druppeltjes, deed je die echt bij iedere voeding?

Werkt jammer genoeg niet bij iedereenā€¦
7 maanden fulltime bv gegeven en mijn buik is nog steeds dikker dan ooit en ik weeg nog steeds de 10 kg te veel die ik de week na de bevalling ook had.:cry:

Ik ben echt bang voor een slappe buik en hangborsten. Hopelijk trekt je buik nog wat bij, maar dat zal wel waarschijnlijk?!

Hmm ik wil jou niet demotiveren ofzo maar mijn baby ( peuter?) is 17 maandenā€¦ Ik moet wel zeggen dat ik niet echt bewust gedieet heb. Ik sport nu wel 1x per week 1 uurtje ( is zeer miniem i know) sinds januari maar weinig verschil eigenlijk. Ik moet gewoon eens keihard aan de bak om die extra kgā€™s er af te krijgen en hopelijk trekt mijn buik dan ook wel bij.
Btw never forget het moment dat ik na de bevalling op de rand van ons bad zat en dacht huh wat voel ik nou?! Waren het mijn hangtieten op mijn lubberbuikā€¦ Maar je krijgt er zoveel voor terug :crazy_face:

4 likes

Hahaha okƩ dan neem ik die hangtieten en lubberbuik er maar bij zeker :stuck_out_tongue_closed_eyes:.

Als hangtieten en een flubberbuik het ergste zijn, valt het toch allemaal best mee.

3 likes

Hier geen hangtieten maar wel een flubberbuik na de bevalling. Maar na 2 x per week sporten en op voeding letten, is het bij mij in ieder geval weer goed gekomen. Ik ging lichter de tweede zwangerschap in dan bij mijn eerste zwangerschap.

Heeft iemand ervaring met meerdere keren gestript worden?
Ik ben afgelopen dinsdag en gisteren gestript, maar het doet eigenlijk weinig. Ik heb erna een beetje krampen maar verder ook niks. Ik vraag me nu af hoeveel zin het heeft om het na het weekend weer te doen.

Ik ben beide keren 2x gestript. Bij de eerste begon het de nacht na de 2e keer strippen. Bij de tweede begon het de dag na het strippen spontaan door gebroken vliezen (had toen wel al 4cm ontsluiting met strippen)

1 like

Ik weet niet of je overtijd bent?
Maar na drie keer strippen kwam er bij mij niks op gang, ik was inmiddels 41 weken zwanger. Uiteindelijk kreeg ik een ballonnetje en werd ik ingeleid met 41 weken en 5 dagen. Dat ballonnetje viel me alles mee, ik kon gewoon naar huis etc.

Ja T heeft dat ook. Sinds we Infacol geven (momenteel paar keer per dag, in het begin elke voeding) zijn de krampjes stukken minder maar ligt hij soms wel nog te woelen en piepen omdat hij scheetjes moet laten. Maar wel minder zielig dan hem echt pijn te zien hebben door krampjes. Infacol hebben ze gewoon bij het Kruidvat

Ah goed om te horen! Mā€™n lieve buurvrouw gaat nu boodschappen halen en neemt het voor me mee. Ben benieuwd

2 likes

Wij hebben de Kipkep maar twee keer gebruikt omdat meneer echt een buikslaper is. Als je wil, kan ik hem naar je opsturen?

Als je liever een nieuwe wil kopen, snap ik het ook hoor, maar wij doen er echt niks mee. Ligt gewoon in de commode :slight_smile:

Oh wat vind ik echt super lief, graag!! Ik zal je een PB sturen.

Ja ik ben 40+5 nu. Controles en alles zijn prima dus er is geen reden voor inleiding nu. Ik wil alleen graag thuis bevallen dus vandaar het strippen om de natuur een beetje te helpen :wink: Ik lees alleen op verschillende plekken dat strippen voor 41 weken dus niet zoveel zin zou hebben. Maar dan vraag ik me ook weer af wat zondag nu opeens anders is. Ik heb blijkbaar wel een verstreken baarmoedermond en 1 cm, maar daar ga je niet mee bevallen helaas.

Oh, dat durf ik niet te zeggen hoe of wat. Ik hoop dat het snel op gang komt voor je :slight_smile: Succes in ieder geval de aankomende dagen.

1 like

Ik heb vandaag de nutribaby gekocht. Wat een top ding. Stoomt het eten en daarna kan het in de blender. Ook kun je ontdooien, opwarmen en dingen uitkoken. Misschien niet iets wat je echt moet hebben maar zo handig. Ik moet 99% alleen alles doen hier dus dan is wat extra hulp erg fijn.

Ben benieuwd of meneer zijn eerste hapje lekker gaat vinden !

3 likes

Zijn er meiden die een matrasje van Ikea hebben voor in het ledikant. Zo ja, welke?

Ja wij :slight_smile: hebben de goedkoopste voor het bedje van 1.40cm. Sorry weet de naam even niet.

1 like

Yes! Geloof dat het hier een tijdje terug ook gevraagd werd. Wij hebben de Krummelur

1 like