Tips, ervaringen & aanraders #3 (Deel 1)

Tip: op de airmilesshop staat ook speelgoed en ander kinderspul!

Echt zoiets wat je vergeet, maar mijn man kwam ermee en nu hebben we “gratis” een dokterssetje en een hele mooie loopfiets, allebei van little dutch. Voor de feestdagen waren we al voorzien maarja dit bederft niet!

4 likes

Welk siliconen bordje blijft goed plakken én past op de stokke tray? :upside_down_face:

Volgens mij bestaat dat niet :upside_down_face: die kleine duivelshandjes hebben alles binnen no time los.

5 likes

Ezpz? Die hebben er met stokke een gemaakt er voor, lijkt me dat die goed zal plakken.

1 like

Hmm, die hebben wij (geen Stokke overigens) maar die krijg je ook nog los als je m verschuift. Ook @June88. Hier pakt ze haar borden eigenlijk nooit meer op, dus we gebruiken m wel gewoon maar niet per se voor de plak haha

2 likes

@June88 die van ezpz kreeg ze hier binnen 2 seconden los :flushed: (heb der gewoon in de winkel in die stoel gezet voor ik zo’n duur bord ging kopen haha).

Wij hebben een kommetje van nubi ofzo en kregen die zelf dus echt niet los. Nou mevrouw binnen een paar seconden. Dat wij elkaar echt aankeken van hoe dan?! Volgens mij als ze eenmaal door hebben hoe ze het los krijgen heb je pech. Wij hebben daarom heel lang het eten gewoon op het blad gelegd en sinds ze goed met bestek eet op een plastic bordje met rand (krijgt ze het beter op het bestek als ze ergens tegen aan kan duwen). En zodra ze haar bord op tilt en niet op de grote tafel zet (dat is wat ze doet als ze klaar is met eten) meteen nee zeggen en afpakken. Ik ben daar vrij streng in: ze mag ontdekken met eten, eraan voelen, hoeft haar bord niet leeg te eten etc. Maar het doelbewust op de grond gooien (of dat nou is door je bord om te kiepen of met je handen): nee.

2 likes

Die ezbz blijft beter liggen als ie nat is :slight_smile: mocht je die willen, ik verkoop er eentje! We hebben dat tafeltje niet meer omdat hij nu gewoon aan de eettafel zit.

3 likes

Wie oh wie heeft er tips voor fijne snackboxjes?

Ik heb deze van Nip, ooit bij DM gekocht in Duitsland, maar daar kom ik nu uiteraard niet en ik heb er meer nodig.

Ze zijn wel via een Nederlandse webshop te bestellen (Pinkorblue) maar die krijgt zoveel slechte reviews dat ik dat niet aandurf. En misschien kennen jullie wel vergelijkbare doosjes die fijn zijn.
Wat ik zoek in een snackboxje:

• Goed afsluitbaar (bij voorkeur ook lekvrij)
  • Niet al te groot
  • Bestand tegen een stootje
  • In te vriezen

Hmm ik zie ze nu via Amazon en die vertrouw ik verder wel. :sweat_smile: Evengoed ben ik alsnog benieuwd naar wat jullie gebruiken voor snacks om mee te nemen.

Wij hebben deze van Nuby! Volgens mij lijken ze erg op die uit duitsland. Ze werken perfect vind ik :blush:
Nuby bakjes

1 like

Die zien er goed uit, die voldoen aan alle eisen. Super, dank je wel!

1 like

Ohhh heb je een foto en een prijs?

Thnx voor alle tips!! Hij wil zó graag van een bordje eten maar dat gaat nog niet haha. Dus hij mag z’n bord en gooit hij hem op de grond dan gaat hij weer weg. Maar goed dat gebeurt nu nog elke keer direct, en ik sta elke keer die plaat helemaal schoon te schrobben (mango geeft lekker af :roll_eyes:)

Vraagje! Een tijdje terug heb ik hier om ervaringen gevraagd over bakfietsen. Nu willen we er eentje aan gaan schaffen. Via via hoorde ik dat je bij prénatal bestellingen soms kortingscodes voor Babboe bakfietsen krijgt. Heeft iemand er toevallig nog een liggen die wij mogen gebruiken? :blush:

Edit: heb het even opgezocht en je krijgt ze bij een bestelling van 75 euro of meer!

1 like

Ik zal als K. straks op bed ligt even kijken, heb boven nog een stapeltje vouchers liggen van hun :slight_smile:

Hoe bewaren jullie dit soort puzzels? Ze liggen nu bij ons los in de salontafel op de planken, maar de helft vd tijd als ze er dan 1 pakt liggen er overal puzzelstukjes :expressionless: ik ben nu een deel van de tvkast leeg aan het halen om daar wat speelgoed in op te bergen. Dacht zelf aan een bak waar ze in passen, dan blijft het iig redelijk bij elkaar en kan ze de losse stukjes gewoon daarin gooien, maar misschien heeft iemand een beter idee.

(Super grappig trouwens, ze begint dit nu een beetje te kunnen en als ze dan zo’n stukje erin krijgt kijkt ze heel trots en gaat voor zichzelf klappen :ok_hand:t3:)

5 likes

Superfijn, dankje!

Over die puzzels… Eh ja wij leggen ze in een la maar mevrouw trekt ze er om de haverklap uit en dan is het vooral hopen dat er niks onder de bank of achter de verwarming beland haha. Denk dat dat niet te voorkomen is als ze ze zelf kunnen pakken. Dat klappen doet M ook trouwens, zo zoet :heart_eyes:

1 like

Wij hebben ze in een mediumgroot klapkratje en dan in de kast. Eerst stonden ze hoog zodat ze erom moest vragen of dat een volwassene ze eerst moest pakken (anders werd het elke keer uit de bak smijten, leuk spelletje vond ze :stuck_out_tongue_closed_eyes:). En nu ze 3 is kan ze ze zelf pakken en redelijk zelf opruimen dus staan ze laag in de kast.

:slightly_smiling_face:

1 like

Geen voucher daarvan er tussen helaas.

Echt lief hoe ze zichzelf zo aanmoedigen he. Of als ze bv voor mijn grote spiegel staat gaat ze zichzelf er kusjes in geven. Goed van jezelf houden, die gaan we erin houden :ok_hand:t3:

2 likes

Stuur ik je morgen! :slight_smile:

2 likes

Geen prenatal code helaas, degene die ik had was maar tot 30-9 geldig. Vorig jaar deed Babboe met alle zwarte artikelen mee aan black friday, ook met de zwart gelakte bakken (ipv de houten).
De enige code die ik nu heb gevonden is winter20 voor een gratis winter safety pakket bij aanschaf van een bakfiets.

1 like

Dubbelpost sorry!
Mijn moeder bewaart ze in allerlei verschillende formaten druk-sluitzakken van de Ikea en dan in de kast.

2 likes

Nou ik schaam me dood maar een sloddervos zijn heeft een keer goed uitgepakt want we hebben er zelf een gevonden nog op de grond van de kast van onze dochter :grimacing:

En bedankt voor de tip!

3 likes