Hier was het eigenlijk niet interessant. Hij stond sowieso wat hoger En we hadden helemaal onderaan geen ballen gehangen… én we hebben ook altijd een kerstdorp dus die was veéél interessanter.
Hahahaha 1000 tepelbal. Mijn man wil vast dat we dit in huis krijgen
Die sorteerset gaat op de lijst, thanks!
@Velvetbetty wat een kerstboom betreft: wij gaan zo’n vilten boom tegen de muur bij hun speelhoek doen, waar ze dan zelf ballen, sterren, candy canes etc op kunnen plakken (die zijn dus ook van vilt). En dan maar hopen dat we ze duidelijk kunnen maken dat die van hen is en de grote van papa en mama…
Wij willen dit weekend ook de boom opzetten. Vorig jaar al een mooie neppe gekocht dus scheelt met naalden. De hond ging in de echte ook altijd schuren.
Nu alleen nog de plastic ballen tussen de glazen uit zoeken.
Ik hoop ook dat ze er vanaf blijft. We gaan hem iig op een tafeltje zetten.
Slide even jn m’n dm , dan deel ik je t z’n lijstje haha
Hij krijgt van mijn ouders een serviesje (het kind is gek op ‘offie drinken’). Misschien van die grote rijgkralen nog een idee? Heb je van Djeco volgens mij.
Verder (simpele) puzzels, kinetisch zand,klei, magnetische dieren van Smartmax.
Supergoed idee trouwens zo’n vilten boom die ze zelf kunnen versieren!
Ik vraag hier altijd boeken, want we lezen echt veel en ik ben het inmiddels wel zat om ‘Dikke dik’ elke dag te lezen haha. Ik dacht laatst aan stickers: dat vindt ze hier echt geweldig om overal op te plakken. Niet echt heel duurzaam, maar wel makkelijk klein cadeautje.
Verder: badspeelgoed? Houten puzzels?
Ah ja rijgkralen is een goeie ja! Is kinetisch zand zonder bende en stofzuigen, want ik stel om die reden knutselen zo lang mogelijk uit
Minder bende dan de zandbak die hier iedere dag naar binnen wordt gelopen iig
Ja stickers zijn hier ook de bom, die ga ik er ook op zetten!
Whaha snap ik helemaal. Maar dat zand plakt volgens mij aan elkaar waardoor het dus niet overal door je huis ligt.
Deze voorleesboeken zijn een aanrader voor wat oudere kindjes. Ze horen bij elkaar. J is 2
En op de opvang lezen ze dit voor. Ze is helemaal in de ban van de krokodil maar in het begin moesten we haar wel uitleggen dat er geen in haar bed zat. Maar die gaan wij voor thuis ook kopen!
En puzzels zijn hier een hit
Mijn moeder maakt een kraammand voor na mijn bevalling met cadeautjes en geen idee wat ze er eigenlijk in stopt. Nu wilt ze ook graag wat dingetjes voor m’n vriend er in stoppen, iets wat gerelateerd is aan baby+vader en vroeg aan mij wat leuk zou zijn voor hem. Ik weet niet eens wat ze voor mij er in stopt, laat staan wat handig is voor een partner :’)
Heeft iemand ideeën wat na de bevalling, zo’n eerste week/weken, waardevol/leuk/nuttig was voor de partner?
Poeh lastige! Is je vriend toevallig lang en hebben jullie geen verstelbare poten aan het onderstel van het badje? Mijn vriend is 1.95 en kreeg het echt in zijn rug met haar in badje doen bij dat ding. Toen hebben we een antislip handschoen en drijvend badkussen besteld, zodat hij wel met haar kan douchen en badderen.
Sowieso vind ik die dingen veel prettiger dan dat bad op poten, lekker op de badkamer en niet in de kou op haar kamertje.
Misschien een pakketje om een datenight te organiseren? Nachopakketje en wat drankjes?
Een lijstje met makkelijke, lekkere recepten dat hij je kan verwennen?
Echt specifiek iets voor hem wat nuttig is in de eerste weken weet ik even niet
Ik zag net dit op internet. Vond het wel cute, jullie krijgen een zoontje toch? Mijn vriend draagt absoluut geen sieraden, nog niet eens een horloge. Weet niet of het jouw vriend zijn smaak is haha.
Edit: misschien nog praktische dingen die je nog niet hebt: autostoelbeschermer (voorkomt beschadiging van interieur door maxicosi), autospiegeltje. Niet voor de eerste weken, maar wel heel snel al: de draagzak. Daar zijn mijn vriend en ik het meest blij mee. Wel geen klein cadeautje haha.
Zo’n anti slip washand voor in de douche heeft mijn man wel.veel gebruikt de eerdte tijd
Wij gebruikten een hydrofiele doek over onze arm tijdens het douchen, werkt ook!
Maar als je een cadeautje zoekt, is zo’n handschoen misschien wel handig
Koffie of energydrink haha.
Misschien warme sokken/trui/pyjama voor als ie er snachts ook uit moet.
Ik weet niet of hik gevoelig is voor dingen met tekst, mijn papa is de beste.
Mijn man vind de sokken daddy’s little monster van de zeeman echt geweldig en trekt ze altijd op zijn dag bij haar aan.
Ohja, voor sokken: je hebt volgens mij ook matchende sokken voor papa en baby, @turbs, van Happy socks.
Super bedankt voor alle ideeën!
Een loopfietsje/driewieler! Heeft ze hier gehad voor haar 2e verjaardag en word al een jaar bijna dagelijks gebruikt.