Ik heb op boxkleed/speelkleed gestemd. Wij hebben die bovenste babygym van Little Dutch overigens maar N vindt er echt (nog?) geen zak aan. Een speelkleed hebben we niet (enkel een normaal boxkleed) maar op de opvang ligt ze er wel vaak op en dat vindt ze wel heel leuk!
Wij hebben hier die babygym (in andere kleuren) op een boxkleed op de grond liggen maar qua volgorde zou ik eerst een boxkleed doen en later pas een babygym
@Neverland onze E vond deze wel al snel leuk, vooral omdat je er makkelijk je eigen speetjes aan kan hangen bijv Freddy de vuurvlieg. Maarja daarbij ligt ze wel de hele tijd op een boxkleed dus dat lijkt me eerder leuk
Edit: bij deze babygym hangen de speeltjes te hoog voor een baby om er bij te kunnen. Wij hebben van die âloopsâ aan elkaar gehaakt zodat de speeltjes wat lager hangen en ze er bij kan
Ja Freddy moet ik nog even ergens op de kop tikken haha. We hebben er nu ook eigen speeltjes aan hangen zodat ze er bij kan inderdaad, maar alsnog weinig interesse.
Wij hebben geen babygym en ook nooit gemist. Op de opvang hebben ze die jungle babygym van Fishers Price, die vond ze altijd wel heel erg interessant. Dingen op het kleed of om haar heen vermaakte ze zich prima mee.
Heb er nu wel een op mn lijstje staan, want je moet toch nog iets te vragen hebben he haha
Mijn moeder heeft een hele mooie baby gym gemaakt en gelukkig hebben we daar lang plezier van gehad. Wel, zoals @Ovenschaal zegt, met meer kleur en de speeltjes hingen lager zodat ze er ook tegenaan kon slaan.
Was echt een succes hier! Op haar buik liggen had ze nooit zin in en ze spuugde veel, dus een speciaal boxkleed met dingetjes eraan was hier dan juist weer minder geslaagd geweest. Al is deze wel heel schattig!
Ik stem de gym, maar dan een hysterische/kleurrijke. Mijn baby vindt deze twee dingen geweldig:
En inderdaad @Ovenschaal, freddy is altijd een goed idee. We noemen hem nu: ferry. Geen idee, heeft mijn vriend ervan gemaakt. Ferry aan de maxicosi, aan de wagen, aan de muziekmobiel in de box. Overal!
Mijn vriend heeft zelf een babygym gemaakt met wat oud hout uit de schuur. Vind het echt belachelijk wat voor prijzen er voor een paar latjes worden gevraagd. Met de loopy links (die ze sowieso al snel heel leuk vond, thanks @Bathwater voor de tip toentertijd) konden we makkelijk haar eigen speeltjes eraan hangen. Vond ze wel al redelijk snel leuk!
Zoân speelkleed met van alles erop hebben we ook al nooit gehad, arm kind. Gewoon een boxkleed of willekeurig ander kleed waar ze op ligt, vindt ze prima! Zou daar dan eerder voor kiezen iig, heb je denk ik ook langer iets aan.
Edit: ze heeft ook al geen Freddy, écht een arm kind
Heb jij geen freddy? Omg, je hoort er niet bij hoor
Eens met @Neverland. Wij hadden die babygym ook en onze peuter van toen 2 heeft er meer tegen aan geslagen dan de baby. Die vond er geen reet aan
Ik wilde het zelfde typen als @Superkonijn, alleen de compleet hysterische babygym valt hier in de smaak. Vanaf twee maanden lag hij er al heel lang geïnteresseerd naar te kijken (wij legden hem er vaak onder tijdens het eten ). Maar van boxkleed heb je veel langer plezier, de babygym is hier al niet zo boeiend meer.
Heb nog een aantal zomerse kledingstukken van I in maat 98/104, terwijl ze nu in 98 zit. Heeft het nut om die kleding te bewaren tot volgend jaar? Ze groeien nu niet meer zo heel snel toch?
Ik heb baby gym gestemd, maar niet per se voor deze babygym, maar meer in zijn algemeen. E (3 maanden) begint nu interesse te tonen in de hysterische babygym die mijn moeder had bewaard van vroeger. Vooral dingen die geluid maken zijn favoriet.
We hebben precies dit boxkleed en daar kan hij echt nog niks mee. Ik denk dat het te moeilijk is. Op zijn rug ligt hij alleen naar boven te zwaaien met zijn armen en op zijn buik kan hij zijn armen niet echt gebruiken om ergens aan te zitten. Het is trouwens wel een mooi kleed dus voor de looks in je woonkamer wel een aanrader haha
Ja zou die zeker bewaren. 104 kunnen ze ook nog aan tot 4 jaar, als je de gemiddelde maatvoering volgt
Ah top!
Iemand tips om ervoor te zorgen dat je kindje âs nachts zelf de speen in doet?
Hij kan het wel. Doet het overdag ook gewoon. Maar âs nachts niet dus lopen wij vaak heen en weer .
Heb een nachtlampje op de kamer dus hij ziet ze sowieso al wel liggen, (denk ik?) maar het ook weleens met glow in the dark varianten geprobeerd en dan doet hij het ook niet. Heb er altijd 2 in zn bedje liggen.
Aan een knuffeltje/doekje maken? Of mag dat niet in bed liggen, heb geen idee haha
Ja zeker! Onze oudste groeide heel hard. Vorig jaar zomer had ze dan ook 98/104 Maar de meeste kledingstukken van die zomer kon ze deze zomer ook nog aan jurkjes waren iets aan de kortere kant misschien, maar verder niet.
Jaa Freddy hangt hier ook overal aan dankzij de loopy links. Laatst lag hij een week in een luiertas die we weinig gebruiken dus was hij even buiten beeld maar nu heb ik hem weer tevoorschijn gehaald en hij is direct weer favoriet!
Ik wil nu ook van dje ringen
Freddy ligt hier in de speelgoed la te verstoffen. L heeft er geen interesse in, denk dat ze er net te oud voor was.
Dus als iemand hem wil hebben, stuur maar een pb.