Tips, ervaringen & aanraders #3 (Deel 1)

Scheelt wel weer een work-out :joy:. Maar zonder gekheid, scheelt hopelijk frustratie.

2 likes

Gewone luiers kun je ook staand aandoen. Ik vind luierbroekjes vervelend en veel minder absorberend dus ben koningin staan verschonen (M. wilde ook heeeeel lang niet liggend verschoond worden). Hij staat tegen een stoel/kastje/noem maar iets en ik erachter. Luier er omheen, kin zachtjes tegen achterkant, dichtplakken en klaar. Ok iedereen kijkt me aan alsof ik debiel ben maar scheelt me geld en frustratie :wink:

5 likes

Ik vind het knap dat het je lukt, al een paar keer geprobeerd maar nog zonder succes. Jij staat er dan dus achter aan de rugkant zeg maar? Misschien dat dat de truc is!

Jep! Ik zit op mijn knieĆ«n achter hem en hij staat met zā€™n rug naar me toe.

1 like

Onze N heeft het knuffeldoekje hiervan als favoriet. Ik heb er nog een reserve via marktplaats kunnen uithalen. Helaas is de lijn uit het assortiment, dus in een winkel gaat lastig worden ben ik bang.

Op een krukje erachter zitten en dan de achterkant van de luier op zijn plek houden met je knie, werkt ook wel goed. Alles onder voorbehoud van peutergedrag :wink:

2 likes

Omgekeerd zoeken op Google al geprobeerd?
Dus afbeelding uploaden? Wellicht vind je dan nog ietsā€¦

1 like

Ik zie er wel nog ene op marktplaats staan. Die zou er 24 oktober opgezet zijn. Of is 30cm een ander formaat dan dat je zoekt?

En anders proberen het konijn van bv happy horse te introduceren? Hopen dat als die eenmaal hetzelfde ruikt dat dat ook kan?

1 like

Iemand wiens kind de tricycle van Veloretti heeft? We denken erover om m of voor Sinterklaas te kopen of voor haar verjaardag, maar dat is pas in april, en ik denk dat ze er juist nu al veel plezier aan kan beleven?

Ach ja, ergens begrijp ik het ook wel. Als je hier soms leest dat vrouwen het moeilijk vinden om te horen dat borstvoeding goed/beter is omdat ze dat zelf niet gedaan hebben, kan ik me ook best voorstellen dat sommige omaā€™s het moeilijk vinden om te horen dat dingen ā€˜echt niet meer kunnenā€™ die zij zelf wel gedaan hebben. Sommige mensen zijn daar wat gevoeliger voor dan anderen en betrekken het toch op zichzelf.

9 likes

Ik kan niet alles bijlezen, maar heb het kookboek Easypeasy en het is echt niks voor mij. Als iemand hem dus wil: dm me en voor de verzendkosten is ie voor jou. Ons kind krijgt ondertussen gewoon friet met appelmoes en dan ben je volgens dit boek de duivel dus :sweat_smile:

8 likes

Zo had ik het nog niet bekeken, maar kan me daar idd wel in vinden in wat je zegt en me er iets bij voorstellen. Probeerde die discussie ook altijd een beetje uit de weg te gaan in het begin. Alleen ā€œdit is hoe wij het graag willen doenā€. Maar dat werkte helaas niet echt :grimacing:

2 likes

Goede vergelijking! Maakt mij ook weer wat milder! :blush:

2 likes

Is het de kleine? Ik heb alleen eentje in de aanbieding met roze oortjes.
Die wordt hier niet erkent als ā€˜Flapā€™ want hij heeft een buik, armen en benen.
Hier is alleen het doekje goedgekeurd

Mijn zoontje was een billenschuiver! Heeft kruipen initieel overgeslagen. Ik stuur je zo een filmpje van vroeger haha. Hij liep echt goed los rond de 15e maand. Vind dat wel gemiddeld. Na lopen is die af en toe wel gaan kruipen. Beetje gekke volgorde, maar hij gewoon normaal haha.

3 likes

Ik ga zo even kijken, maar volgens mij heb ik deze, helemaal nieuw :grinning: Kom er zo op terug!

1 like

@Lichtknopje hij kwam maandagavond binnen en het is echt mn nieuwe beste vriend :ok_hand:t3: Had vandaag ook heel veel druk op de onderkant, begon halverwege de dag echt al pijn te doen en dan helpt daarop wat zitten bouncen en draaien ook om het ff wat minder te laten zijn :raised_hands:t3:

2 likes

Ik weet niet of jullie dit misschien ook in wjekw bespreken maar voor de zekerheid ook even hier:

(Even lui Nina Pierson gescreenshot)

11 likes

Wel in het bevalling/kraamtijd topic toevallig. Maar hoe meer dames hem zien hoe beter natuurlijk :raised_hands:t3::raised_hands:t3::raised_hands:t3:

1 like

Ingevuld!

1 like