Tips, ervaringen & aanraders #3 (Deel 1)

Bij ons ongeveer 4-5 uur en dat is nog steeds zo met 4 maanden! Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken hoor. Ik zou graag willen dat die van ons er wat langer tussen zou laten inmiddels maar het is niet anders :sweat_smile:

Ik lees hier helemaal niks geks in, zo te lezen doe je het hartstikke goed!

Bij ons kwam ze toen rond de 2/3 uur geloof ik! Niet onzeker worden hoor, volgens mij doen jullie het hartstikke goed zo😊

Klinkt helemaal goed. L kwam in die tijd ook nog om de 2 a 3 uur.

@Fishing @360 @Ketel @Suikerklontje @Grey @Velvetbetty Ah dank jullie wel, dit stelt me wel gerust!! Het komt ook echt doordat hij ons verwende met zoveel uur in het begin denk ik haha! Maar fijn om te horen dat dit vrij normaal is. Het zal vast ook in ups & downs gaan, ook als hij wat ouder is! Jammer dat ze niet met een handleiding komen hè :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Heeft iemand tips voor babyslofjes voor kindje van net 1? Ze begint net met lopen aan de hand, dus anti slip zool is ook handig

Ik gebruik voor W de pampers premium protection. Hij zit nu in maat 2, maar wat hebben ze een rare maatvoering? Maat 2 is 4-8 kilo, maat 3 is 6-10 kilo en maat 4 8 tot 16 kilo. I don’t get this :sweat_smile:

Lodgerrrrrr! Love lodger slofjes haha

Jaa ik heb slofjes in alle maten van T hihi!
Die leren blijven best mooi (tot ze in de buitenspeel / kruip fase komen haha)! Dus baby mag ze hergebruiken.

Maar BRB . Toch even kijken :joy:

2 likes

A@pie slofjes, de gevoerde
Vond ze echt geweldig, en bleven goed zitten.
Mijn dochter heeft haar eerste wandelingen daarop gemaakt.

Daarna door naar shoesme schoentjes

1 like

Ja dat zou prima kunnen, ik haal K. pas uit bed als ik haar hoor. Of als ik het zelf een te lang dutje vind, omdat ik dan weet dat het anders ‘s avonds drama wordt. Een enkele keer wil ik haar dus uit bed halen omdat het dutje anders te lang wordt en is ze al wakker, dan kijkt ze je ook meteen zo lachend aan.

Als ze genoeg heeft van in bed liggen laat ze zich wel horen (brabbelen of huilen als het haar te lang duurt) en anders denk ik vond ze het vast lekker nog ff te chillen :wink: (en rust ze denk ik meer dan beneden).

Zijn die Mushie slabbetjes het geld waard? Of is zo’n siliconen slab van Hema ofzo ook prima?

Ja vind ik van wel. Vind het bakje van de hema/zeemanvariant veel slapper. Hij gaat bij ons gewoon iedere keer in de vaatwasser als die aangaat (bovenste rek) en na 8 maanden dagelijks gebruik nog steeds hartstikke goed.

1 like

Jep, zelfde ervaring hier. Die van de hema is heel slap en dat bakje hangt zo door. Ben heel blij met die van Mushie. Vind hem ook mooi breed aan de bovenkant zodat het nog net iets meer van de schouders bedekt. Handig bij het knoeien :grin:

1 like

@Suikerklontje besteld! Dank :grinning:

2 likes

Wat zijn fijne antislipsokken voor in huis als kinderen eenmaal lopen? Die niet afzakken enzo

Ik ben opzoek naar een leuke commode, voor ons eerste kindje dus nog niet echt ervaring wat in de praktijk nou het handigst is. Ik zie commodes waar je kindje dwars voor je ligt en diepere commodes waar je kindje recht voor je ligt. Wat is nou echt het fijnst? En waarom?

Ik heb “Falke” sokken! Heb ik zelf ook haha. Meer sloffen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Bekijk FALKE Cosyshoe Kinderen 10560 op: https://www.bol.com/nl/p/falke-cosyshoe-kinderen-10560/9200000048113921?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

Ik heb ze in maat 20/21, dus dat bestaat wel, zie dat deze kleur of site alleen vanaf 25 heeft.

1 like

Is een droger een must zodra je een baby hebt of zijn er mensen die het prima redden zonder droger?

1 like

Niks van de baby (oké dreumes😭) gaat hier in de droger. Die gebruiken we alleen voor handdoeken, beddengoed etc.

1 like