Top, dankjewel!
En @Suikerklontje ook, goede tip!
Ahh oke! Dat wist ik niet. Ik vind het meer gewoon logisch dat je niet ziekig op kraamvisite gaat, maar wist niet dat RS vooral ernstig is voor héle jonge babies.
Ik weet dat @DahliaDavin heel tevreden is over die van Little Dutch. Ik heb echt een heel hysterische dus zelf geen aanrader.
Jaa! Ik heb deze:
Zit van alles aan, knisper, spiegeltje, piepje, touwtjes, rammelaartje, bijtdingetje. N. vindt hem heel erg leuk!
Welke hysterische heb jij? Ik wil er ook zo een, maar jeetje wat zijn die dingen duur!
Schrikken gebeurt ons allemaal wel eens.
Als hij verder niet suffig is of overgeeft hoef je er niks mee. Als je het idee hebt dat hij pijn blijft houden of dus ineens over gaat geven zou ik de HAP even bellen.
Deze: Hysterische babygym
Jeee wat is dat ding duur! Wij hebben hem gekregen van een collega dus wist de prijs niet. is niet mijn smaak maar eerlijk is eerlijk, baby vind hem erg leuk. Eerst lag hij onder de babygym en nu alleen op het kleed. Het plastic aardbeitje is favoriet.
Dank je.
Wel veel vermaak met muziekje, geluidjes, spiegel, boekje enzo maar niet zo oogverblindend felgekleurd
Thanks! Hoe durven ze zoveel te vragen voor zoiets he? Lap stof en paar hysterische hangers.
Ik zag er ook een met een luiaard laatst, die was ook hysterisch maar niet helemaal. Vond ik ook wel schattig
Mijn kind vindt de kartonnen nijntje boekjes allemaal erg leuk. Vooral met flapjes want er moet iets te friemelen zijn. Of anders het Dikkie Dik flapjesboek, dat is ook een dikke hit.
Als M. dit zit te kijken roept ze steeds heel hard “Hamsterbillen!” als de hamster een niveautje zakt.
Dat kind krijgt echt een verknipte opvoeding.
Samen Hier is heel mooi!
Nee das dus niet zo, dat er meer suiker in zit (ook @Unquestionable ). Had dat hier toen ook gelezen en heb toen super uitgebreid de ingredientenlijsten vergeleken. Zit amper verschil tussen de ingrediënten van melk 1 en opvolg, behalve dan dat de ratio van toegevoegde vitamines net ietsje verschilt. That’s it.
Ja, bedacht me dat ik nog wel iets van m’n identiteit geheim kan proberen te houden.
Het park en de kinderboerderij bij Keukenhof zijn erg leuk. En de speeltuin bij Groenendaal. En als je kindje wat groter is, zijn de Lineaushof en Naturalis leuk.
Haha ja ik twijfelde ook even maar vond het zo stom om niet te reageren Je kunt t weer verwijderen anders hoor, ik heb het gelezen! Haal ik het ook weg.
Leuk je tips, bedankt! Ga ik onthouden en een keer bezoeken natuurlijk
jaaaa Lineaushof, jeugdsentiment, kan echt niet wachten tot K. groter is en we er heen kunnen Groenendaal ook erg leuk idd en sowieso het Groenendaalse bos, niet super groot maar kun je mooie wandelingen maken en goed te doen met de wandelwagen vind ik. Als de horeca weer open gaat zit er aan de andere kant van het Groenendaalse bos ook een leuk pannenkoekenhuis.
Edit: openbaar topic dus even wat hele herkenbare dingen eruit gehaald
Ja het heeft vooral met marketing te maken, voor nr 1 mag geen reclame worden gemaakt namelijk. Ik heb me er ook wel eens in verdiept uit interesse wat nu het verschil is, maar het is echt minimaal. Er moet volgens mij een klein verschil zijn dat het voldoende afwijkt van nr 1, zodat ze er reclame voor mogen maken.
Edit: voor degene die het interessant vinden, deze blog heeft er een hele vergelijking van gemaakt, waarbij ze ook kijkt naar oa vetten en vitamines.
Bedankt! Ik was hier ook al over aan het googelen en aan het twijfelen. Puur door het forum want anders had ik sowieso 2 gekocht. Maar nu kom ik er achter dat het niet echt uitmaakt, fijn!