Ik vind het wel chill om meteen rompers hebben die een stuk groter zijn (hier net van 62-68 naar 74-80). Kan ze ten minste weer even aan.
Edit: maar wel confronterend dat ze zo snel groeien idd, haha
Ik vind het wel chill om meteen rompers hebben die een stuk groter zijn (hier net van 62-68 naar 74-80). Kan ze ten minste weer even aan.
Edit: maar wel confronterend dat ze zo snel groeien idd, haha
Ik wil echt alles hebben, zo leuk!!
Ik ben op zoek naar aanraders qua boxmobielen.
Welke zijn jullie tevreden mee?
En doe je er alleen 1 boven de box of ook boven het bedje?
Dingen waar ik nu over aan het nadenken ben:
Draaiend of stil
Met of zonder muziek
Opwindbaar of met batterijen (zodat je niet elke 2 minuten dat ding opnieuw aan moet zetten)
Er is zoveel keus dat ik echt niet meer weet wat ik nu moet kiezen.
Iets wat hysterisch is en draait en geluidjes maakt of juist iets wat enkel hangt. Of een hysterische voor boven de box en een rustige voor boven het bedje?
Dit zal vast ook wel verschillen per kind verschillen maarja ik kan het haar nog niet vragen
Hahaha ohh! Nou dan gaan we gewoon lekker naar een maatje groter!
Ik heb een hysterische boven de box en niks boven bed. De hysterische was meteen een grote hit en nu (ruim 7 maanden) nog steeds.
Aan de onderkant zit een spiegeltje. Hij is opwindbaar, maar vind het geen probleem om hem af en toe op te winden, loop toch regelmatig langs de box als ze erin ligt.
Edit: op haar kamer hangt trouwens wel een mobiel met vilten dieren (creatie van een vriend, als kraamcadeau gekregen). Maar die hangt niet boven haar bed.
Wij hebben deze. Vindt ze erg leuk, ze gaat al lachen als ik haar in de box leg. Boven het bedje hebben we niks hangen.
Deze hadden wij ook boven haar box, en was een groot succes.Tot ze kon optrekken en er aan ging trekken. Boven haar ledikant hebben we een mobiel van filten jungle diertjes. Zonder geluid of draaien. Daar doen we een muziekje uit de babyfoon aan voor het slapen.
Ik zou alleen boven de box doen en niet boven het bedje om de link: box is voor spelen en bed is voor slapen een beetje duidelijker te maken
Kun je niet gewoon stoppen bij een groot tankstation, een kleed meenemen en bij een picknicktafel/op het gras gaan zitten? Broodjes mee, iets lekkers
Als het droog is ten minste. Deden wij vroeger ook altijd met ons grote gezin of neem een afslag, rijd een woonwijk in en stop bij een willekeurig speeltuintje. Met een kleed of een grote hydrofiel kom je al een eind denk ik
Natuurlijk, dat zijn we ook zeker van plan dat het droog is. Doen we ânormaalâ ook. Ik heb ook een kleed dat waterdicht is aan 1 kant dus dat kan prima in het gras liggen. Alleen ik ben bang dat het regentâŠ
Op de websites van de tankstation lees ik dat de horecagedeeltes dicht zijn van de tankstations en bij sommigen staat zelfs dat WCâs dicht zijn.
Twins! Hebben wij ook
Hahahaha ik had niet anders verwacht
Heb je ook nog de losse lama knuffel? Haha
Vind trouwens wel dat die mobiel heel kort muziek maakt, ren de hele tijd op en neer
Ja zeker haha! En die rammelaar met gekleurde ringetjes eromheen ook.
Ja dat is wel een nadeel inderdaad! Ze begint ook al te krijsen als de laatste noot nog niet eens afgelopen is haha
Deze is leuk!
Bedankt voor alle tips iedereen!
Ik neig er nu naar 1 van Tiny Love, die hebben meerdere muziekjes en batterijen om het heen en weer rennen te voorkomen.
Je hebt ook een kleintje welke je kan verplaatsen en ook aan bijvoorbeeld de maxi cosi of wandelwagen kan hangen, lijkt mij ook wel praktisch.
Die wil ik ook nog halen! Love die lamaâs. Pas sloeg ze tegen de lama, denk ook dat ze hem leuk vond haha
Heeft een van jullie een bednest of een snuzpod? Of iets anders vergelijkbaars? Ik wilde voor het bednest gaan en zie nu die snuzpod en die is aanzienlijk goedkoper, en zie zo snel niet per se voor of nadelen van de een of de anderâŠ
Onze baby is obsessed met bekers en omdat ze het zo leuk vindt, mag ze soms een beker met oortjes (zoân melamine ding) die dan ofwel leeg is, ofwel met wat afgekolfde melk of bodempje water.
Ze gooit m nog wel eens in het rond (ze is ook nog heel jong) maar haar gezicht licht echt op als ze de beker ziet en gaat er dan gelijk uit drinken (leeg of niet) en pakt hem ook goed vast.
âMoetenâ we dan nog een 360 graden beker of rietjesbeker aanschaffen voor als ze iets ouder is? Of gewoon voor haar plezier doorgaan met af en toe wat geven uit een bekertje. Zijn er nog nadelen aan ofzo?
(Kind rolt nog niet, brabbelt bijna niet, kan niet zelf zitten, maar als een grote baby met perfecte techniek uit bekers drinken doet ze dan weer wel)
Ik stuur die van mij ff langs voor een lesje oké? Zelfs de tips van de logopedie werken niet Geen ervaring dus!
Oh no! Ja geen idee ook hoe ze hier bij komt, ze pakte laatst ineens (gelukkig plastic en bijna leeg) beker uit mijn handen en zette zo haar mond eraan en begon te drinken?? En sindsdien gaat ze trillen van excitement als je eraan komt met een bekertje haha, steekt haar handjes ook echt uit. Alsof ze nooit wat krijgt.
Wel het enige waar ze verrassend snel en goed mee is hoor, verder weigert ze te rollen en brabbelt ze zo weinig dat de wijkverpleegkundige nog vroeg of de hoortest wel goed was alles op zân tijd