Tips, ervaringen & aanraders #3 (Deel 1)

Ja wel hè ik wil ook zo liggen! Dacht eraan misschien kussentje onder haar billen te leggen ofzo dan is het iets minder diep. Maar haar hoofdje ligt wel stabiel zo in de platste stand.

Verademing wel om alternatieven voor draagzakwandelingen te hebben

2 likes

Ik! Bevalt echt prima. Scheelt veel geld en die van Tripp trapp vind ik lelijk. Die van mij is gewoon zwart.

Ik wil mijn dochter leren drinken uit een beker en wil eigenlijk tuitbekers, 360 bekers etc. overslaan. Is zo’n retedure antislip beker het geld waard of zal ik gewoon een plastic bekertje bij de HEMA kopen voor 2 euro?
Volgens mij weet ik het antwoord best haha maar toch

Fancy beker van €12

1 like

Gewoon een plastic bekertje of een neusbeker!

1 like

Ja hij is niet heel groot, maar N. is nu 1,5 en die past er nog prima in. Nu is zij wel een kleintje, maar ze is er echt nog lang niet uitgegroeid. Die tuigjes waarmee je ze vast zet staat nog niet eens op de grootste stand.

Wat doen jullie met je kind leren sparen?

Ik bedoel dus niet wat je als ouder zelf voor later spaart. Maar echt een euro zakgeld iedere week die ze in een spaarpotje kunnen gooien. Of is dat te enthousiast voor een peuter?

Dit is wat ik vond erover online. Nav jouw vraag ff zitten zoeken omdat ik benieuwd was hha

1 like

Wij zijn nog niet begonnen (O. Is 5 jaar). Zag wel een keer een (spon) post van wilvantien over zakgeldcontract en sparen, via ING. Heb dat toen alvast wel gedownload voor aankomend jaar.

1 like

Wat is een fijne familiefiefs? En welke stoeltjes zijn fijn? O. is nu zes maanden en ik kijk er naar uit dat hij zelfstandig kan zitten en mijn actieradius wat groter wordt.

Sokjestip: die met badstof van de H&M!
Lekker warm en door die badstof aan de binnenkant blijven ze beter zitten.

Deze heb ik:

7 likes

De lidl-speelgoedfolder is weer uit: https://www.lidl.nl/folders/special-sinterklaas-2020/view/flyer/page/1 te koop vanaf 28 oktober :slight_smile: en vaak ook online, vind in de winkel daar altijd zo’n gok. Staat echt heel veel leuk houten spul in voor alle leeftijd en ook andere leuke/handige dingen voor goede prijsjes :slight_smile:

8 likes

Ik heb een paar weken terug een gazelle bloom gekocht met een stoeltje en windscherm van Yep. Ik heb er alleen nog maar een proefrondje op gefietst maar volgend de man in de winkel was het de fiets de ze het meest verkochten. Kan niet wachten om lekker te gaan toeren over een paar maanden :smile:

1 like

Die sokjes zijn echt de beste!

We moeten binnenkort een autorit van 4 uren maken met de kids. Het officiële plan was om onderweg bij een restaurant met speeltuin te stoppen. Baby voeden, baby laten rondkruipen en de kleuter kan haar energie kwijt. Alleen dat wordt hem dus niet. We hebben geen familie die langs de route woont.

Dus iemand creatieve ideeën waar we onderweg ‘kidsproof’ kunnen stoppen in het midden van het land?

Balen! Ik weet niet welke route jullie precies rijden maar bv in Arnhem heb je best wel wat parken waar even lekker uitgeraasd kan worden die max 10 minuutjes van de A50 afliggen en waarvoor je het centrum ook niet in/door hoeft. Misschien is zoiets een optie? Zit je wel iets langer in de auto, maar heb je wel ff een break.

En mcdonalds ook helemaal dicht of wel open voor afhaal en buiten wel open? Dan zou je ook via de afhaal/mcdrive koffie enzo kunnen halen en daar gebruik maken van het speeltoestel.

1 like

Ik ga die hele folder kopen denk ik.
Brb.

5 likes

Hahaha, ik dacht precies hetzelfde net.

2 likes

N zit nu qua rompers nog in 74/80 maar die zitten echt strak. Maat groter is dan gelijk 86/92 hè? Dat is dan toch veel te groot? :face_with_monocle:

Bij ons was het (met HEMA rompers), als ze echt te strak zaten dat een maat groter wel paste. Genoeg ruimte, maar niet TE groot

1 like

Ik vind die sprongen ook altijd veel te groot lijken maar om de een of andere reden klopt het wel altijd

1 like

Waar haal je die??

@morange @Gradje thnx! Ja voor mijn gevoel is hij net geboren :rofl: maar sta nu die rompers zo strak te trekken :flushed:

2 likes