Tips, ervaringen & aanraders #3 (Deel 1)

@Moon86 ik gebruikte strikmutsjes. Die blijven goed zitten.
@parapluie ik heb een 100% katoene van de prenetal. Maar die is wel redelijk dik. Is een 100% wol een optie? Die had ik vorig jaar. Die zijn dun en warm maar ook heel duur :sweat_smile:

2 likes

Yes die van PrƩnatal heb ik nu besteld, mocht dat niet genoeg zijn ga ik voor wol.
Ik hoop niet dat ze zoā€™n koukleum is als haar vader eigenlijk :sweat_smile:

1 like

Ohhh prachtig deze. :heart_eyes:

1 like

Oooh slim!

Striksokjes vond ik perfect, net als strikmutsjes. Lekker warm van wol:

1 like

Ik heb een soort driehoek als dit: Klik

Zit rem systeem achtig in en handvat in hoogte verstelbaar.
Ze kon al staan en loopt er nu heel trots achter.

Wij hadden en hebben nu weer de slofjes van Meltonā€¦ die hebben zoā€™n aantrekkoord waardoor ze vrijwel niet vd voetjes afvielen (behalve als heeeel druk de voetjes tegen elkaar aan gaan bewegen inderdaad haha)

Mijn zoon van 18 maanden is extreem verlegen. Hij was nooit dol op vreemden geweest maar de afgelopen maanden is dit wel tot een dieptepunt gezakt. Als mensen alleen al naar hem zwaaien kan hij nu zelfs al in huilen uitbarsten. Hij gaat niet naar de opvang dus dat helpt denk ik ook niet, we willen wachten tot we verhuisd zijn (en dat duurt laaaaang want overspannen huizenmarkt).
Heeft iemand hier ervaring mee? Wanneer wordt dit beter? :grimacing:

wij hebben deze gegeven voor haar 1ste verjaardag. De wielen zijn bij te stellen en ze kan er zelf spulletjes in en uit halen. Ze vond het eerst nog spannend, maar nu durft ze er al zelf mee te lopen. Wielen die ook prima zijn voor binnen.

4 likes

Waar komt deze vandaan?

I love speelgoed. Was geen goedkope kar, maar ik wilde deze zo graag, vind de kleur zo leuk :heart_eyes: :blush:

1 like

Ah deze is ook mooi zeg. Waarom zijn die dingen zo duur :upside_down_face: hoelang doen kindjes hier meestal mee?

Niet exact een loopwagen, maar wij hebben (geinfluenced door @Bergamot en @360) MODU en daar kun je ook een loopwagen mee bouwen. En daar hebben we echt veel plezier van! Plus dat het ook een hobbelpaard maakt en nog 100 andere dingen. Kost ook wat, maar het vervangt heel veel losse dingen!

1 like

Zag dat bijv. kruidvat ook houten loop/blokkenwagens heeft en een 2e item gratis actie heeft voor speelgoed.
Geen idee hoelang ze ermee doen, ligt er misschien ook aan hoelang het duurt voor dat ze echt zelfstandig lopen?

1 like

Ja klopt, hebben we nog steeds en ben er erg blij mee! Ik gebruik hem nog bijna dagelijks. Volgens mij geen luchtbanden, maar weet ik eerlijk gezegd niet. Ik heb alleen deze kinderwagen gehad, dus kan het niet vergelijken met andere banden. Ik vind m stevig, ook als we bijv. naar het bos gaan ofzo rijdt ie prima. Grootste voordeel vind ik dat ie lekker compact is. Ivm ruimte moet ie bij ons in de woonkamer staan, dus dan wil je niet zoā€™n groot bakbeest :smiley:

1 like

Zijn er mensen met een universeel tuigje voor de tripp trapp? Zo ja welke is een aanrader?

Oh dat klinkt goed! Fijn dat ie ook in het bos goed rijdt. Ben hem aan het overwegen, baby wil absoluut niet in de kinderbak en heb nu het zitje geprobeerd wat ze fijn vindt. Maar ze is nog zo klein en de Hub kan platterā€¦ maar vooral hobbelige wegen hier en ook naar park/bos, dus fijn dat jij goede ervaring hebt! Is wel vrij kleintjes toch, denk je dat je kindje er tot lang in past?

Hoe oud is ze nu dan? Want als ze dat zitje echt zo lekker vindt, kan dat soms best vroeg al. Of is het echt nog te klein?

Ik heb haar vandaag inderdaad in het zitje gedaan en dan op de platste stand! Ze is pas 4,5 maand, weigert de bak maar maxi cosi is wel goed. En dit gelukkig ook, zelfs dutje erin gedaan bij wandeling.

Er zit een dikke voetenzak in die het wat verkleint en hoofd ondersteunt, dat scheelt. Maar ze ligt wel in een ā€˜kuipjeā€™ zegmaar (bij die hub kan alles plat).

Hele grote wagen hele kleine baby

2 likes

Ahhh dat ziet er heerlijk uit :heart: