Staat er een soort ‘gouden tip’ in dat boek?
Komt niemand achter toch
Daar heb je een punt
Ja dit wil ik ook graag weten, is het echt een tip die echt heel anders is dan je overal online kan vinden of is het echt een strak schema wat gewoon goed werkt? @Gradje
@Brooklyn @HotMomma gewoon een strak schema wat blijkbaar werkt, bij ons in combinatie met gecontroleerd laten huilen.
Heb vanaf dat ze 6 weken was het boek Slaap gevolgd en alle slaaptips overal gelezen en vanaf 4 maanden liep het niet meer. Hier staat bijvoorbeeld wel in dat je je kindje wakker moet maken na een bepaalde tijd, of juist wat langer wakker moet houden op bepaalde momenten, dat haalde ik niet uit Slaap.
Maar wat doe je snachts dan als ze wakker worden?
De methode van slaaptraining die je kiest. Ze beschrijft er drie, wij hebben dus gecontroleerd huilen gekozen daaruit. Dus als ze wakker wordt, timer aan en wachten. Dan even kijken of alles ok is, volgende timer etc. Heb na de eerste avond nooit vaker dan 1x hoeven checken, of er moest iets zijn zoals poepluier of zo.
Ohh zo! Wist niet dat er verschillende manieren in stonden!
Wij willen graag een ronde box alleen degene die betaalbaar is, heeft geen verhoger. Een vierkante box hadden wij, maar nu gewoon geen idee waar we hem moeten laten… ik twijfel zo erg om toch verder te zoeken naar een ronde met verhoger. Maar ik wil er geen hoofdprijs voor betalen omdat J er denk ik maar 9 maanden gebruik van gemaakt heeft.
Heb ook nog gedacht aan een gewoon ledikantje maar dat wil ik toch niet.
Wat hebben jullie?
Is marktplaats een optie? Daar hebben wij onze ronde box vandaan, geloof dat ik er 40 of 50 euro voor heb betaald. Boxkleed hebben we zelf gemaakt maar zijn ook voor ronde boxen goed verkrijgbaar volgens mij.
Ja, daar kijk ik dus nu. Maar binnen 15 km van waar wij wonen is de goedkoopste 100€! En ze wil ook niet lager en die is zonder verhoger. Een andere wil er 150€ voor en dat is wel met verhoging en zelfgemaakT boxkleed
Zoekopdracht aanzetten op MP dat je mailtje krijgt als er weer wat aan voldoet. Je hebt nog even toch en misschien FB market place of vinted ook in de gaten houden? Plus evt oproepje op je eigen FB/IG wie weet heeft iemand nog iets staan!
‘Baby in een droomritme’ heeft een vergelijkbare inhoud/aanpak als Snuggles and dreams, en staat regelmatig op MP voor weinig. En heeft mijn sanity gered een halfjaar geleden
Sjonge! Dat scheelt niet eens zoveel met een nieuwe volgens mij? Ik weet niet of het haast heeft maar anders kun je misschien een alert aanzetten, zo heb ik de mijne uiteindelijk gevonden. Een verhonger vind ik wel heel fijn, wij hebben een hond dus de baby ligt veel in de box omdat de hond steeds het speelkleed inpikt .
@Ketel heb idd een zoekopdracht aanstaan. Ik ga ff overleggen thuis en anders gewoon nog even afwachten. Een nieuwe is toch 250€ ofzo, vind ik écht teveel. In principe hebben we geen haast inderdaad haha
Als die gids nou gewoon een normale ebook prijs had hadden we hem volgens mij allebei allang gekocht! Ik stond net op het punt om hem te bestellen maar m’n man vond het echt onzin. Compromis is dat we de komende 2 nachten afwachten dus waarschijnlijk koop ik hem overmorgen . Tenzij het ineens beter gaat ik blijf hopen.
@Ohappyday er komt er vast nog wel eentje voorbij! Ik heb toen ook een tijdje gewacht. Een ronde box is iig wel een aanrader, helemaal door de wieltjes.
(Een eerste reactie in dit topic van een meelezer )
Ja, dit boek vond ik ook super fijn! Bij mijn eerste kindje gebruikt en heeft mij ook echt gered (hele onrustige baby met ook reflux). Boek kwijtgeraakt (uitgeleend aan ex collega die ik nooit meer spreek) en nu net weer opnieuw aangeschaft via MP voor 7,50… voor mijn tweede kindje (geen onrustige slaper maar wil wel langzaamaan een ritme creëren in zijn slaapjes en vooral: wat langere tijd tussen de nachtvoedingen).
Haha ja mijn man ook! H bij de bieb nu iig verschillende boeken mbt slaap gereserveerd dua we gaan eens kijken.
Als er een aanrader tussen zit hoor ik het graag!
Volgens mij kun je die op een normale ring zetten en je draait de speen juist in de mond met juiste cijfer boven. Snap je het nog? ik heb met gebruiken een stip met stift gezet op de ring, want anders moest ik telkens eruithalen om te kijken of die goed zat.
Kan iemand me advies geven wat te doen. We gebruiken voor onze 2 maanden oude baby nu een meyco inbakerdoek met slapen. Zijn we tevreden over, slaapt ze redelijk rustig mee. Ze is sterk en onrustig en moeten haar daarom flink strak inbakeren. Nu past ze nog even in deze doek, maar ik twijfel wat te doen als vervolg? Grotere meyco swaddle? Of Fedde en Kees laken en slaapzak? Puckababy vonden we niet zo prettig. Die meyco swaddle kan natuurlijk niet meer als ze over een tijd gaat rollen. Of eerst de grotere swaddle en daarna fedde en kees als ze gaat rollen?