Ze trekt zich op sinds ze 7 maanden is dus zit al bijna 3 maanden vol spanning op de eerste stapjes los te wachten hahaha.
Een deze dagen komt de loopkar met rem binnen, ik hoop dat ze die leuk gaat vinden.
Ik heb toevallig net het fotoboek van K. haar eerste jaar afgemaakt en die loopkar vond ze al heel snel leuk: om ervoor te zitten/liggen en te spelen met de dingen op de voorkant haar eerste stapjes echt door de kamer zette ze niet achter haar loopkar, maar achter een krukje waar een plant op stond en achter een laag stoeltje.
Nu (15,5 maand) loopt ze al enige tijd prima maar heeft ze de loopkar ineens herontdekt. Kun je namelijk prima mee racen haha. Ik had hem al in de gang staan om zolang op zolder te zetten. Zodra ik hem nu in de gang zet komt ze me al grommend achterna en weet ze niet hoe snel ze hem moet pakken haha
Heeft iemand een fedde en kees ledikantlaken liggen toevallig? Ik wil dit eens proberen straks om het inbakeren af te bouwen. Volle mep ervoor betalen vind ik zonde, onze K. is best sterk en als ze zich eruit kan wurmen zit ik er anders mee te kijken.
Ik kan het niet terugvinden of ik zoek gewoon niet goed. Maar aanraders voor reiswiegjes oid? Voor als ze bij oma is of als we naar vrienden gaan en ze moet slapen. In de kinderwagen bak wil het niet echt meer want ze heeft geen ruimte meer
Wij hebben het Prenatalcampingbedje en ben daar erg tevreden mee! Heb laatst wat resultaten van de test vd consumentenbond mbt campingbedjes gedeeld, zal vanavond als ik op de computer zit even terug zoeken en quoten
Oh wat lief, dankje! Heb ook totaal niet aan de Consumentenbond gedacht haha
https://www.forumfeminarum.nl/t/tips-ervaringen-aanraders-2/14687/4994?u=dahliadavin
Even kijken of dit lukt! Dit heeft @Suikerklontje toen voor mij opgezocht. Uiteindelijk heb ik de Qute q-break gekocht. Want heeft ook wieltjes. Ben er heel blij mee . (En N. ook )
Ik zie er maar 1 die ik nog prijzig vind, of ik kijk verkeerd.
Kijk op insta eens op aloha.nutrition zijhad laatst best een fijne post over tummy time en je kan er idd vanaf dag 1 al mee aan de slag @Wonderland
Haha, daar had ik ook al gekeken. Staan vooral wiegformaten op. Ik vind dat mensen er nog veel voor vragen, zo’n gebruikte deken. Ik houd het de komende tijd in de gaten!
Help ik heb even een snelle kinderopvang vraag bij het uitrekenen van alle mogelijkheden (wat is betaalbaar etc.). We kunnen kiezen tussen 52 weken en 49 weken, waar komen die 3 weken vandaan? Zijn dag 3 weken vaste vakantie per jaar in de zomer? Of zijn dat losse dagen die je op moet nemen? We snappen niet helemaal waar deze dagen vandaan komen haha. Alvast bedankt!
Ohh top dankje! Hoe zit het dan met een matrasje? Is degene die erbij hoort gewoon goed?
Dat kan iets verschillen per opvang maar bij ons is dat naar eigen inzicht in te plannen. Dus als je 2 weken in mei en 1 in november op vakantie bent dan kan dat ook.
Het zijn dus 3 weken waarin je geen opvang afneemt.
Ja! Vind ik wel. Stukje daarboven gaat het ook over een eventueel extra matrasje maar de consumentenbond raadt dat af. Doordat de zijkanten van het bedje flexibel zijn zou een kindje tussen de 2 matrassen kunnen komen.
Oh super, bedankt! Daar laten we het dan even van afhangen. Drie vaste weken is niet fijn, maar 3 vrije is top.
Ohh ja ik lees het! Top, dan weten we tenminste wat we moeten halen Anders staan we uren in de winkel haha
Mijn baby kan nog niet lopen, maar staat wel heel graag en loopt ook langs alles. Nu wordt het voor buiten wat te koud voor alleen sloffen/sokken. Sloffen kunnen wel in de wagen, maar ik doe ook best op de fiets en als het regent worden z’n sloffen helemaal nat. Iemand tips welke schoenen?
De slaapgidaen van snuggles and dreams zijn nu 20% afgeprijsd! Ben aan het denken om m toch aan te schaffen, en met deze actie scheelt het toch best wat!
Er is nu ook 20% korting met code TEAMSLEEP2020 bij Puckababy.
Ik zag het voorbij komen! Ik twijfel ook om er eentje aan te schaffen. Baby is 5,5 maand voor de ervaringsdeskundigen is die slaapgids 4-8 maanden dan nog de moeite waard? Ze slaapt vooral overdag heel slecht snachts wisselt het een beetje