Haha ik moet mijne van J ook nog afmaken
Ik moet nog beginnenđ heb me voorgenomen voordat babyzus er is moet haar album van het eerste jaar afzijn. Dus daar heb ik nu nog 2 weken voor. 80% van mn opdrachten is gecanelled vanwege de aangescherpte maatregelen dus ga er dinsdag maar eens voor zitten!
Echt hoor, die hebben gewacht tot jij zo ver was ik wil een boek van 1 jaar maken dus ze hadden ff 2 maanden geduld moeten hebben. Nouja tegen de tijd dat de volgende actie is heb ik hem vast wel af.
Iemand dé tip voor een nachtlampje op batterijen? Zonder snoer maar die wel opgehangen kan worden.
Is een cadeau voor een vriendin (echt)
Ik ben gewoon albelli !
Nee haha, ik het zwangerschap en bevalling album af. Voor T wacht ik op het volgende actie moment, want zijn jaarboek begint en eindigt in november haha.
Meestal is er in april ofzo nog 1 dacht ik.
Vorige keer was het ook in oktober, net voor dat T dus jarig was haha toen baalde ik ook
Iets van een zoutlamp?
Vind dat zelf heel fijn warm licht. Je wordt er niet âwakkerâ van, schijnt je melatonine niet te verstoren ofzo? En wel genoeg licht om te voeden/verschonen etc.
Weet niet of dat op batterij bestaatâŠ
Heeft iemand een tip voor een gezelschapspel dat leuk is om te spelen met een kindje dat 3 wordt?
Heb een cadeautje nodig
Of andere leuke tips. De moeder is vrij inspiratieloos dus heeft vooral wat knutseldingetjes doorgegeven. Maar hier worden altijd zulke originele dingen bedacht. Wellicht wat leuker om cadeau te doen
Hier is het spel âmijn eerste boomgaardâ van Haba echt favoriet! K heeft het vorig jaar als cadeautje gekregen en we spelen er nog steeds veel mee. Het leuke vind ik ook dat je met dit spel niet echt een winnaar of verliezer hebt, Ăłf je wint met zân allen of niet.
Bubbelneus, ook van Haba, is hier favoriet. Je kan hem op twee manieren spelen: een makkelijke en moeilijke variant.
Een magnetenboek is ook leuk. Kan je een poppetje aankleden of een dieren in een bos neerzetten. Zitten vaak kaartjes bij met opdrachten.
+1 voor eerste boomgaard.
Magneetboek is ook een leuk idee ja, wij hebben deze maar er zijn heel veel soorten.
Wat trek je je kind van +1 jaar aan in de winter onder de gewone kleren/pyjama?
- Lange mouwen romper
- Korte mouwen romper
- Mouwloze romper
0 stemmers
maar wij hebben enkel glasâŠ
Hij draagt nu altijd mouwloze rompers. Vorig jaar mouwloze afwisselend met korte mouwen. Als we echt een dag naar buiten gingen en het vroor, dan wel lange mouwen.
Ik weet maar niet welke jas ik voor L het beste kan kopen. Iets wat warm is, maar wel een lekker dik vest onder kan, comfy is in de draagzak en niet zo propperig voelt. En cute natuurlijk
Of iets anders leuks? Wat denken jullie? Of is een tussenjas nog eerst nodig. We hebben nu alleen nog een spijkerjas en een bontjasje van vorig jaarâŠmaar die is te krap geworden.
Hmmm die bovenste lijkt me het minst propperig. Ik zit er ook mee te hannesen nu wat ik haar aan moet doen in de draagzak
Ik heb de twee bovenste, allebei dus! Die van Engel is super geschikt voor in de draagzak en maxicosi etc. Lekker warm maar mooi dun en soepel (valt wel mega groot). Die crĂšme met rits van Zara is super dik en lekker warm. Echt een koude winterjas. Maar niet handig voor in de draagzak. Als mijn dochter hem aan doet dan staan haar armpjes stijf en kan ze haar armpjes niet echt goed bewegen.
Kijk, dat had ik even nodig. Gewoon allebei!
Vorig jaar een tijgerbontjasje gekocht van Prenatal. Super cute, maar ook echt die armpjes zo stijf ja haha. Nu loopt oma ook veel met haar in de buggy en is zoân lekkere dikke jas ook wel fijn,
Brb⊠even kinderbijslag opmaken!
Ik heb de bovenste voor I. Echt super blij mee en lang door te dragen. Hij draagt hem al een jaar lang. Dun maar toch warm omdat het wol is.
Ik geef âŹ80-âŹ100 uit per week aan weekboodschappen voor 4 personen. Nu heb ik afgelopen week de vriezer gevuld met brood, dan zit ik meer rond de âŹ100 en als ik volgende week boodschappen doe, dan weer rond âŹ80