Ja, had ik gezien. Thanks!
Good ole chilisaus is altijd lekker erbij haha of iets van een pinda saus. En iets op basis van vissaus/limoen/sesamolie/honing is erg lekker.
Google maar eens op spring roll sauce, heb zelf geen vaste saus die ik gebruikt, net wasr ik op dat moment zin in heb.
Hier duurt het ook altijd best lang. De bobbels zie ik ook al weken van te voren en als ik witte puntjes zie kan het zo nog een week duren viir ze echt door zijn.
Van mij weet je t al, avent omdat ik die had liggen.
Dr browns geprobeerd ook maar die lekte, maar heb ook goede geluiden gehoord over de flessen van MAM.
Zelf ga ik volgende keer MAM of Sauvinex proberen.
Dr Brown de brede fles. Die lijkt ook het meeste op een tiet volgens mij?
Difrax S!
MAM flessen en spenen (voor de sporadische keer dat ze uit de fles drinkt)
Difrax. Ook Dr Browns ernaast gehad maar teveel gedoe met dat ventiel.
Het maakt allemaal niet zoveel uit ook, t is maar net hoe makkelijk je kind eruit drinkt. Sommige baby’s geven de voorkeur aan bepaalde spenen.
Etos huismerk ging hier prima, maar we zijn op Philips Avent overgestapt omdat de spenen daarvan makkelijker bij te kopen zijn.
Ik heb MAM flessen gekocht na goede reviews, vind het ook wel prettig dat je ze gewoon zo kunt steriliseren in de magnetron.
Difrax s flessen
Dr brown. Geen probleem ermee. Alleen ventiel niet te lang uitkoken.
Ja hier ook Avent @Mhysa. Makkelijk want ook bij Etos en Kruidvat enzo te koop dus snel een speen bijgekocht als het nodig is.
Maak het jezelf vooral makkelijk! Je hoeft niet meer bang te zijn voor de bekende eerste krampjes etc, dus zou voor niet te dure flesvoeding en makkelijk verkrijgbare (en ook niet te dure) flesjes gaan.
Hier ook avent! Ik ben fan van hun 1-2-3 speen. Daarmee kunnen we melk/ingedikte melk/pap alles geven. En overal (vaak met 1+1) te koop.
Glazen avent met 0 speen hier (therapeutisch voeden :))
En glas omdat ze dan niet zo verkleuren in de vaatwasser en men zegt dat dat ook duurzamer is natuurlijk.
Edit: ook 1+1 bij Etos ofzo gekocht toen!
Ik vond het ook overweldigend en heb een paar miskopen gedaan. We gebruiken nu avent met die natural speen (is heel flexibel). Difrax vond ik niet fijn want er lekte vaak nog heet water uit de onderkant. We hebben ook glazen flessen van natursutten geprobeerd maar die speen pakte ze niet goed. MAM vond ik ook fijn maar avent was in de aanbieding dus toen hebben we die maar ingeslagen
Wij gebruiken van alles door elkaar heen hij drinkt overal uit. Difrax s vind ik het fijnst om te geven en op veel plekken te koop, maar kunnen nog wel eens licht lekken. Philips Avent gaan hier wat te snel / meer krampjes, maar dat zal voor jou minder een probleem zijn. MAM super handig omdat ze zo te steriliseren zijn in de magnetron en fijne speen, maar wel lastig verkrijgbaar vind ok
Iemand nog leuke Instagram of Etsy winkeltjes met baby kleertjes :)?
Ik vind wel eea maar dan is het meteen 27.95€ voor een rompertje of shirtje - en daar ben ik te gierig voor.
Het hoeft van mij ook geen handgeweven biologisch Katoen te zijn - want dat is Zara ook niet
Ook een goeie! En lekker in de buurt!
Hier groot fan van Avent Natural. In felle kleurtjes want de doorzichtige flesjes verkleuren nogal. We gebruikten eerst Dr Brown, maar mijn zoontje hapte op een gegeven moment niet meer goed aan en het schoonmaken van die flesjes duurt veel langer.