Tips, ervaringen & aanraders #3 (Deel 1)

Welke pap geven jullie? Ik heb gisteren voor het eerst pap gegeten en heb een zakje van olvarit gekocht, maar is er ook een huismerk welke je kan gebruiken? M’n baby is bijna 10 maanden

Wij AH eigen merk, speltpap.

1 like

Als je tandjes in het tandvlees ziet, hoelang duurt het dan voordat ze er doorheen ploppen? Arme kind heeft er zo’n last van :tired_face:

Verschilt per keer hier. De voortandjes echt heel snel, en de keizen duren weken helaas

Ja wat een nachtmerrie die kiezen :pensive: hier nu 7 puntjes te zien en eentje is er nu na 4 weken bijna door. Echt zielig (voor de hele familie)

1 like

De tandjes meestal wel na 1-2 dagen dat je die puntjes ziet. Kiezen duurde hier veel langer want veel groter vlak.

1 like

Ik heb baby springrolls gemaakt met rijstnoodles en erwtjes, ik hoop dat S ze lekker vindt!

#babyfoodinspo

23 likes

ooooo das echt een vet goed idee! (Opend ah app voor vellen en noodles)

1 like

heb er 4 gemaakt, zal straks het resultaat delen haha

1 like

Vind het sowieso leuk om een baby recepten/foto topic te hebben waar het hier of in t andere topic over ging!

Niet alleen voor de voor en na fotos maar voor mij vooral fijn om inspiratie op te doen voor babyproof food waar ik zelf niet zo snel aan zou denken. @Fishing volgens mij begon jij daarover om zo een topic te starten, ik ben iig voor!

3 likes

Jaaa ik heb die net geopend! Hij moet alleen nog goedgekeurd worden door de @moderators geloof ik.

Ben benieuwd trouwens hoe die springrolls bevielen! Vet goed idee.

3 likes

Ik wil volgende week zondag even samen met J een dagje eropuit. Wat is een aanrader voor een 2,5 jarige? Het moet niet langer dan 2 uur in beslag nemen denk ik, dan is hij z’n aandacht kwijt. Liefs ook iets waar hij kan spelen:

• Kinderboekenmuseum
    • Nijntje museum
    • Professor Plons
    • Naturalis
    • Iets anders, namelijk…

0 stemmers

Echt heel goed! Ze had er gelijk 2 opgegeten!

Zometeen hopelijk de rest. Je kan ook nog eens superveel varieren met de vullingen. :star_struck:

2 likes

Ja wat een goed idee!

Wat gek, wij zien echt al een week of drie twee tandjes in het tandvlees. Het zijn de eerste, misschien dat het daarom langer duurt? Geen idee!

Aaah wel sneu als hij er al die tijd ook last van heeft :frowning:

Ja leuk! Maar ik maak eigenlijk nooit meer speciaal kinder eten, hier eet ze 90% mee met ons en anders een potje (als we thais bestellen oid).

Maar recepten delen is altijd leuk :grinning::grinning: ik heb voor volgende week allemaal dingen voor spring rolls gekocht! Had je ook dipsaus?

Nee dat is nog net te vergevorderd voor S haha, maar wel extra lekker om erbij te doen als ze het snapt om te dippen! En anders kan je paar druppels dip ook erin doen!

haha wat voor saus raad je aan?

Nijntje werkt wel met tijdvakken dus op tijd kaartjes kopen!