Wij hebben de axxisfix en in mijn man zijn auto de axxis, prima stoel en het draaien vinden wij echt ideaal. Was wel ff zoeken met vastzetten op de achterbank, maar denk als je Dat eenmaal in de vingers hebt je het ook zo doet als je hem overzet.
En @Arya @Suikerklontje
Tot hoe lang kan het kind daarin achterwaarts vervoerd worden? Zoān draaiende stoel lijkt me mega handig en echt een handige luxe
Tot het niet meer past. Op een gegeven moment worden te beentjes te lang, maar die doet ze nu opzij. K. is nu iets meer dan 80cm en kan nog achterwaarts. Ze vindt voorwaarts wel leuker, dus met kleine stukjes zit ze nu voorwaarts en grotere afstanden achterwaarts
Ja die axxisfix is zeker een aanrader. Eigen isofix basis eronder en je kunt zowel voor- als achterwaarts vervoeren. De tobi en axxis zijn wel allebei voorwaarts.
Geen krijsen, maar mijn baby kan ook ineens midden in de nacht heel hard gaan kreunen.
Ik merkte dat ik hem juist verder wakker maakte door ernaar toe te gaan. Ik laat hem dus nu ook ca 2 minuten met rust en dan slaapt hij verder.
Eerlijk gezegd denk ik dat als je baby zĆ³ snel zelf weer terug in slaapt valt er geen reden is om je daar niet goed over te voelen.
Hebben wij ook lang gehad. Wij lieten hem dan toch eventjes huilen, maximaal 5-7 minuten. Want hem wakker maken of optillen gaf hem meer onrust.
Onze baby is nog wat jonger (6 maanden) maar klinkt misschien als verlatingsangst? Dus ik lees even mee want die van ons gaat nu al gillen zodra ik de huiskamer verlaat.
En ernaast gaan zitten en dan je arm door de spijlen op de baby? Dat doe ik nu wel eens als ze wakker wordt, dan leg ik mijn hand op haar buik of rug en streel wat en zeg dan tegen der āga maar weer lekker slapen schatjeā. Als ze na een minuut of 5 dan nog onrustig is, til ik haar vaak op om even te knuffelen en dan leg ik haar weer terug.
Mijn man lukt het ook niet idd, mij net wel dus wie weet
Misschien stom, maar waarom zou je dit gaan doen? Alleen maar omdat het niet goed voelt? Want nogmaals, als de baby zoals je aangeeft binnen 2 minuten weer zelf in slaapt valt is het misschien nog wel zieliger dat je hem weer wakker maakt ipv even met rust laat.
Misschien komt het omdat ik buiten de situatie sta, maar ik zie het probleem niet zo.
Onze dochter doet dit ook nog steeds en wij gaan er inmiddels niet meer naar toe. Puur en alleen omdat ze dan echt wakker wordt en het een draaaaama is om haar dan weer in slaap te krijgen. Ze slaapt nog half als ze huilt en als we niks doen slaapt ze vrijwel meteen weer verder. Kostte mij ook wat stress om het te laten en niks te doen, maar dit is voor haar en ons het rustigst.
(Als haar broer ditzelfde heeft moet ik juist zo snel mogelijk naar hem toe en hem sussen, want als hij langer huilt wordt hij wakker en dan is het ook weer moeilijk om hem terug in slaap te krijgen. Echt bizar hoe ze hun eigen gebruiksaanwijzing hebben)
Als ik het me goed herinner kan het tot zoān 2 jaar (85cm of zo). Ondanks dat Q een ukkie is zijn wij echter met anderhalf helemaal gestopt met achterwaarts omdat hij het echt niet meer leuk vond en de boel terroriseerde haha. Voorwaarts is wel heel gezellig gelukkig
Mijn baby is een stuk jonger (4mnd) , maar hij deed dit ook een tijdje. Uiteindelijk bleek dat hij het gewoon koud had. Rond 5u daalt de lichaamstemperatuur heel sterk blijkbaar.
Beetje laat, maar dat was ik onder andere geloof ik. Superfijn dat het beter gaat!!! Hier ook donkergroene kaka, is normaal, komt door het ijzer in de voeding.
Aanraders voor een pop? Dochter is bijna 1.
Lappenpop of een gewone pop, niet te groot.
Ohh heel leuk idee die zet ik ook op mijn lijstje!
Paola Reina! Groot favoriet hier.
Miniland poppen, ruiken ook lekker naar vanille en verschillende ethniciteiten en geslachten
Hoe ruiken die verschillende etniciteiten en geslachten dan?
Hahaha oepsie