Tips, ervaringen & aanraders #3 (Deel 1)

Vraagje, mijn baby loopt langs dus ik ben op zoek naar schoentjes. Ik lees veel over shoesme maar, sorry, ik vind ze niet zo leuk. Zijn er andere merken wat aanraders zijn? Of zijn adidas/Nike schoentjes ook oké als ze een flexibele zool hebben?

Wij hadden idd de Adidas of Nikes met soepele zooltjes. Vind de shoesme ook niet mooi.

Ik heb voor mijn babyshower de leren luier rugzak van cowboysbag gekregen, ik ben er nog steeds heeeel blij mee!! Ook mijn vriend gebruikt hem nog steeds graag. Wel handig on dan de haakjes voor aan de kinderwagen erbij te bestellen. De rugzak is wel wat aan de prijzige kant hoor, maar met een groep leuk om te geven :blush:

1 like

Thnx, zijn dat deze?

Ja zoiets! Je hebt ze ook van Timberlands. Alles met een flexibele zool is eigenlijk prima.

Oh joh! Ik dacht dat je een wat stevigere zool moest hebben als ik die shoesme zag. Nou dan ga ik ff shoppen!

K. heeft half open schoenen van Develab met zon flexzool, weet alleen niet hoe de jongenscollectie er daar uit ziet.

Juist in het begin zo’n flexzool!

@June88
Mijn zoon loopt nu ook net langs meubels (what else, die van ons lopen vrij gelijk in ontwikkeling). Ik vind schoenen alleen nog beetje zonde, want hij kruipt ook nog. Voor binnen heb ik effen sokken vd HM met een anti slip motiefje eronder. Hierdoor staat hij ook lekker stabiel/glijdt die niet weg. Misschien ook een blik waard!

2 likes

Jaaa thanks, dit is allemaal helemaal mijn stijl!

1 like

Ik kreeg toch altijd heel veel vlekken eruit met biotex

1 like

Dat is het proberen wel waard nog :slight_smile: hie gebruik jij dat? Bv erop doen en dan in laten trekken en wasen of in een sopje met biotex laten weken? En een voorkeur voor poeder of vloeibaar (ik vind bv vanish poeder fijner dan vloeibaar haha)

Ja deze vond ik erg mooi! Inderdaad prijzig, maar met een groep goed te doen.

1 like

Biotex is nog het proberen waard maar ik acht de kans klein.
Ik heb een dergelijke vlek op witte stof weleens behandeld met waterstofperoxide, toen werd het 90% minder maar niet helemaal dus. Denk alleen dat dat op dit stofje niet kan.

In welke prijsklasse zoeken jullie? Ik heb eentje van Jollein op het oog maar twijfel nog omwille van de prijs :grimacing:

2 likes

Ook heel leuk!prijsklasse nog geen idee. We zijn met een redelijk grote groep, anders worden het meer of minder cadeautjes :blush:

1 like

Dr blauwe biotex in de voorwas.
Je kunt het ook nog eerst even voorweken in een bakje met schoonmaakazijn.

1 like

Ga ik dat nog even proberen en anders komt dat voor toekomstige andere vlekken vast van pas :slight_smile:

@FrauHelga ja op wit is dat idd wel het proberen waard, maar denk niet dat dit shirt er mooier van wordt :joy: of misschien een soort heel hip omgekeerd tye-die effect.

2 likes

Ooh wat een mooie deze :heart_eyes:
Ik heb een prima luiertas, maar nu ga ik ook twijfelen

1 like

Weer een tip van Fredje op m’n lijst haha. Logopedie, cadeautjes, je bent van alle markten thuis :smile:

(Ik luister nu in de auto naar werk steeds de kletsheads podcast, heel interessant!)

1 like

Dit zegt mijn vriend ook altijd als de romper onder de poep zit. Ehhhh, gewoon nee?
Dus eerst ging ik het zelf altijd schoonmaken en laatst ging hij ook aan de slag met ossengalzeep, eindelijk :grin:

2 likes