Tips, ervaringen & aanraders #3 (Deel 1)

Haha wie heeft de fleswarmer net besteld?? Hij is uitverkocht ineens :joy:

1 like

Wij hebben een flessenwarmer voor boven. Wij zette die dan aan als we E. uit bad haalde. In de tussentijd kleedde we hem aan en werd de fles warm. Kon hij daarna meteen z’n fles drinken. Ipv dat je nog naar beneden moet om de fles in de magnetron te doen, terwijl het kind boven ligt te krijsen omdat het zo lang duurt. Wij vinden het iig ideaal! We hebben er 1 van dr brown.

1 like

Klinkt heel fijn!

1 like

Ik haak ze inderdaad zelf. Maar hema en dikke en kamille verkopen ze ook

1 like

Wij ook eem flessenwarmer want we hebben geen magnetron! Ik vond het wel ideaal

1 like

@Superkonijn wij gebruikte een waterkoker die je op temperatuur kon instellen. Vond ik ideaal werken.

1 like

Dikke en Kamille :joy:

8 likes

:joy: hahahaha omg

1 like

Hier een gescheiden mama.
Ik heb toen een regenboog rekening geopend voor mijn zoontje. Ik spaar hier zelf op en mijn ex niet. Het dit gekoppeld aan mijn zoontjes naam. Enige nadeel is hier van dat mijn ex via de bank wel aan dit geld kan komen. Omdat het op mijn zoontjes naam staat. Ik ga ervan uit dat dit niet gebeurd hoor. Maar heb verschillende verhalen gehoord dat de ex de spaarrekening leeg ging halen !

Voor de verjaardag van mijn dochtertje wil ik graag een fiets kopen, ze wordt 3. Is een loopfietsje handiger qua leeftijd of kan een fiets met zijwieltjes ook?

Beide kunnen prima! Zoontje kreeg op z’n 2e een loopfiets, maar dat heeft hij niet veel gebruikt. Heeft op z’n 3e een fiets met zijwieltjes gekregen en daar is hij een grote fan van. Hier in de buurt verschilt het enorm. De een heeft een loopfiets en de ander een normale fiets.

1 like

R heeft ook een fiets met zijwieltjes. Kan je via insta wel een filmpje sturen van hoe hard ze erop aan het crossen was vandaag!

2 likes

Dank voor alle reacties op de spaarrekening vraag. Kan ik het mooi even met vriend over hebben :ok_hand:

Bedankt voor alle tips, dat wordt denk ik een gewone fiets! @Broodrooster
@Boppie, leuke fotos! en @Unquestionable ik ontvang graag een video van R :smile:

Ik kom er dus net achter dat er een hele kleine collectie van Lindex op Zalando staat :scream:

2 likes

Maar wat is daar handig aan? Lindex is zelf net zo makkelijk toch of mis ik iets? :smile:

De verzendkosten! Bij Lindex vind ik die toch redelijk hoog. Daarom bestel ik het liefst alleen wat als er in de aanbieding is maar dan heb ik het gevoel meteen heel mijn winkelmandje te moeten volgooien. Dit maakt voor mij de drempel in ieder geval wat lager.

1 like

Iemand tips voor een landal park (oid) in oktober?
Wensen: een wat nieuwer huisje, zwembad op het park en in de natuur. Het is met een baby van dan bijna 1.

Landal Winterberg is net over de grens in Duitsland maar voldoet aan al je wensen :slight_smile: wij vonden het echt te gek

3 likes

Iemand hier tips voor een meerijdzitje voor aan de kinderwagen?
Onze dochter 1j 9mnd vindt een meerijdplankje te vermoeiend. Ze houdt dat niet langer dan 10 minuten vol. Ik heb wel eens een advertentie gezien voor een meerijdzitje die je op de bak van de kinderwagen kan bevestigen, maar ik kan niet meer vinden welke.
Ik heb Just Sit gevonden, maar die zijn momenteel niet leverbaar.
Wil het liefst een zitje op de wagen en niet eentje die je erachter hangt/rijdt omdat ik er dan steeds met m’n voeten tegenaan kom met wandelen.