Deze hebben wij ook! Ben er heel blij mee maar ik vind wel dat hij snel leeg gaat
Wij hebben de Luvion Easy. De goedkoopste met camera die er is maar vind hem echt prima werken! En op de VOX functie gaat de batterij heel lang mee.
Wij hebben ook een Luvion, de Essential (met camera) Voor zover ik weet heeft deze geen wifi. Ik kan ook niet met een app de beelden bekijken ofzo.
Deze hadden wij bij de oudste ook en willen die nu weer kopen. Geen poespas, doet gewoon wat het moet doen.
Die van ons is zonder WIFI. Wilde ik dus ook niet.
@Wonderland
Is helaas al verkocht! Op vinted was ik ‘m zo kwijt haha.
Moest ik me wel helemaal verantwoorden waarom ik geen gebruikte
Hebben wij ook! Vind hem heel fijn.
Wij hebben ook een Luvion, ze hebben ook goede service, na een tijdje stoorde het beeld bij ons, we kregen zonder gedoe snel een nieuwe. Zijn er heel tevreden over, we gebruiken hem heel veel. De accu gaat inderdaad niet heel lang mee.
Heeft iemand ipv een campingbedje ervaring met een Aeromoov instant Travel Cot of een soortgelijk tent-achting reisbedje? Het lijkt mij ontzettend handig maar ben heel benieuwd naar niet gesponsorde ervaringen. (Want op Google vind ik alleen maar samenwerkingen)
Zolang jouw eigen wifi goed beschermd is, is je camera dat ook. Dus gewoon een sterk wachtwoord op je wifi is voldoende. En een wachtwoord op de camera zelf.
Die gevallen waarin de babycams gehackt zijn zijn heel zeldzaam en dat ligt vaker aan de gebruiker dan het apparaat.
Ja, mijn kind schreeuwde moord en brand. No way dat ik haar in dat deryan tentje kreeg.
Ja hier ook een deryan tentje. Als baby werkte het niet zo goed (maar dat was in een periode dat ze sowieso heel slecht sliep) en als peuter tijdens het reizen was het top en vonden ze het helemaal leuk en gezellig.
Hier hebben we heel lang plezier gehad van een Deryan tentje! We hadden de baby versie en daar heeft dochter 2 jaar ingepast, was heel handig met reizen en logeren.
Wij hebben ook dat Deryan tentje en dat beviel heel goed op vakantie!
Wij vonden dat Deriantentje alleen fijn toen hij echt klein was, toen hij richting dreumes ging paste hij er niet meer zo lekker in en lag hij alleen maar tegen het dak van het tentje te slaan. Ik zou hem met die kennis niet gekocht hebben en gewoon voor een reisbedje gaan omdat je daar veel langer mee kunt doen.
Bedankt voor jullie tips! Heel dubbel dus. Maar hier heb ik qua voors en tegens echt wat aan. Bedankt!
Hier precies zo, het leek me zo ideaal maar meneer was het er niet mee eens.
Ik heb onlangs de deryan gekocht. Ze ziet het als speelgoed. Ging er heel enthousiast in spelen en rons kruipen.
Binnenkort gaan we hem echt testen. Anders hebben we straks probleem in het vakantiehuisje.
Hou me op de hoogte als je wilt. Ga duimen dat er lekker in geslapen wordt!