Tips, ervaringen & aanraders #2

Ik ben zelf heel tevreden over de Bondolino, dit is een voorgevormde draagzak en heel makkelijk in gebruik! Voor zowel kleine baby’s als peuters fijn.

Hier ben ik uiteindelijk toen ook op uitgekomen, fijne drager! Zo jammer dat ze er nu niet meer in past!

1 like

Ja hoor! Die van mij wil me alleen maar de hele tijd aankijken en gaat nooit eens even relaxen in de draagzak, misschien lukt het jou wel :grin:

Vooral nu je bijna 24/7 thuis bent

19 likes

Of op repeat als je niet meteen reageert: mama…mama…mama…mama.

Ik moet dan altijd hieraan denken:

3 likes

Een goede vriendin is net bevallen en ik wil graag een leuk kraamcadeau geven maar ik ben niet zo goed in cadeaus verzinnen. :sweat_smile:
Ik heb gezocht op het forum maar kon niet veel vinden of ik zoek gewoon verkeerd haha

Bon voor thuis bezorgd vond ik de beste tip tot nu toe.
Verder: een mooi voorleesboek, een bon van hema. Ik was zelf heel blij met een doos houten blokken en een tut knuffel met de namen er op.

1 like

Idd bon voor thuisbezorgd of maaltijden maken evt, mooi voorleesboek (evt gepersonaliseerd), houten speelgoed voor als het kindje ouder is (blokken, vormenstoof, puzzels).

1 like

Wat is nou echt een fijne rietjesbeker? Ik zie door de bomen het bos niet meer

Wat zijn draaglijke muzieklijsten voor peuters op youtube? Ik kan geen DDcompany meer horen. Kinderen voor kinderen (voor 1990) vind ik leuk, maar dochterlief niet. Monique Smit werd hier wel eens genoemd, toch?

Sophie de Giraf! En ik had van een vriendin een kaart gehad waarin ik een datum mocht aangeven waar ze me trakteerde op sushi, was ook echt super leuk.

1 like

Ik vind een mooi, groot prentenboek altijd leuk. Bijv. ‘over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop heeft gepoept’ of’welterusten kleine beer’.
Of een mooie poster voor op de kamer, maar dan moet je wel weten hoe die er uitziet en of dat past.

Bon van thuisbezorgd wordt hier vaak genoemd, maar daar zou je mij niet blij mee maken. Jij kan sowieso het best inschatten wat je vriendin leuk vindt.
@Minnepin

1 like

Oké, ik wilde net de matrasbeschermer op bed gaan leggen maar even serieus; daar word je toch helemaal gek van qua gekraak? Hoe doen mensen dat? :woman_shrugging:t3:

1 like

Ik had er één van de IKEA (op advies van de kraamzorg). Die uit je kraampakket is idd vreselijk.

3 likes

Ik had ook een waterdichte matrashoes van de IKEA

1 like

Ik denk dat ik een celstof matje uit het kraampakket en een molton van het ledikantje in mn bed leg ipv die beschermer :grimacing: zou dat werken?

Geen idee! Ik weet al niet eens meer wat er in dat pakket zat en wat wat was…

1 like

Wij hebben eentje van Munchkin, daar zit een gewichtje onderin zodat het rietje altijd in het drinken hangt zeg maar. Helemaal in het begin wel handig. N. was toen echt geneigd om de beker net als een fles omhoog te doen en dan zit er bij een normale drinkbeker geen drinken bij het eind van het rietje. Als je begrijpt wat ik bedoel haha.

1 like

Niet, ik heb heb net zoals Fredje en Morange 1 van de Ikea gekocht. Ook ideaal voor na de bevalling want ik lag 's nachts letterlijk badend in het zweet (vanwege al die hormonen).

Ik heb dit keer alleen zo’n celstofmatje onder m’n bilstreek gelegd. Ik kan echt niet tegen dat gezweet en gekraak.