Tips, ervaringen & aanraders #2

Haha mijn zoontje is 3 en heeft nu bijna maat 27! Ik snap echt niet hoe. Het lijkt zo groot? Wij hebben verschillende schoenen in Maat 26 van verschillende merken maar zitten al bijna te strak. Ik vind het soms zo raar uitzien een kleuter van 3 met zulke grote voeten, haha. Hij is ook wel best lang voor z’n leeftijd, maar wel slank.

1 like

Nee daar zit hij dan tegenaan met zijn ruggetje. Blijft dan goed zitten. Raar ontwerp haha, maar werkt wel.

1 like

Huh maar kan jouw baby al goed genoeg zitten hiervoor? Onze lange dame van vandaag 7 maanden zit nog in de newborn. Ze kan ook nog niet zelf zitten

1 like

Nee hoor, maar ze wíl wel heel graag rechtop zitten dus ook in het newborn kuipje gaat ze steeds rechtop zitten.
Hebben het vandaag uitgeprobeerd met handdoeken er bij in, maar het is echt nog te vroeg.
Toch maar weer terug naar het kuipje voorlopig.

1 like

Ik had een mooie lijst gemaakt met kraamcadeaus, allemaal spullen die we niet direct nodig hadden. Maar inmiddels kunnen we wel wat spullen van de lijst gebruiken, alleen laat de visite nog even op zich wachten :sweat_smile:

Dus, iemand tips voor een leuke mobile voor boven de box? Ik zie vooral heel neutrale kleuren, of megahysterisch. Ik zou graag iets er tussenin willen, maar kan niet echt wat vinden… Iemand tips waar ik kan kijken? Ik vind iets met (bos)dieren heel leuk, maar iets anders kan ook!

Oh kijk, zo weinig weet ik er dus van…
Met muziekje vind ik wel leuk, beweging niet perse.
Ga Gamcha iig even checken, thanks!

Ik heb zoveel haar uitval :weary: iemand de tip om er wat tegen te doen? Of wanneer gaat dit over?

Pff ik ben ook benieuwd. Ik verbaas me dat ik nog haar op mijn hoofd heb als ik zie wat er allemaal uitvalt als ik douche of even m’n hand door m’n haar haal😳

1 like

Haha vreselijk herkenbaar die korte plukken op je voorhoofd! Heeft best lang geduurd voor het weer aangroeit.

Die korte plukken heb ik ook al :sob:. Dan moet ik maar geduldig afwachten.

De gratis pony :yellow_heart::cold_face:

Heb ik ruim een jaar later ook nog steeds. En al die sprieterige babyharen die lukraak overal uit m’n hoofd steken nu… aaarghhhh

3 likes

Iemand hier ervaring met een watertafel? Ik zoek een cadeau voor de eerste verjaardag van Jut en Jul maar twijfel of ze daar deze zomer echt al plezier van hebben?

En welke watertafel is dan het leukst voor 1-2 jarigen?

1 like

Ik heb er een bij Action gekocht vorig jaar en hij werd echt veel gebruikt! J was toen net 1,5. Hij is ook heel compact weer uit elkaar te halen, dus na het seizoen kan hij heel compact in de schuur.

Ook voor oudere kindjes leuk. Vandaag heeft S (3) nog in de tuin gespeeld. Had er wat lauw warm water in gedaan. Vriendjes en vriendinnetjes vinden het ook erg tof.

Vanaf wanneer draagt een baby nou maat 62? Ik heb nu een verzameling kleding in maat 50 en 56 maar twijfel nu hele tijd of ik niet meer kleding in 62 moet kopen :woman_shrugging:t3: Vind het zo lastig, ook ivm zomer. Baby wordt eind april/begin mei geboren.

Ik heb er eentje van Lief Vilt. Ik vond dat ze daar super schattige dingen hadden. Ik heb deze:

6 likes

Korting op de tripp trapp en accessoires:

https://www.babyentiener.nl/catalogsearch/result/?q=Tripp+Trapp

Rond de 3/4 maanden!
Ligt er natuurlijk wel aan hoe je kindje gebouwd is.
De mijne heeft vrij lang 62 kunnen dragen.

1 like

Zou ik mee wachten, zeker als je echt seizoenskleding wil kopen. Ik dacht ook dat onze dochter daar wel rond maand 3/4 in zou passen, dus ook zomerkleding gekocht. Uiteindelijk pas met 7(!) maanden dat ze erin kon. Toen was het dus december…

1 like