Tips, ervaringen & aanraders #2

Ik heb via Instagram hele leuke clipjes besteld bij Minimonster en Klein Leer. Kun je zelf dingen samenstellen; kleur kiezen, grootte, type speldje etc

Ik moet bij froufrou dus altijd denken aan dat paard uit de film de aristokatten. Of zo’n koekje. Maar het is dus ( in het nederlands) een pony.

Oooh brainwave! Misschien heette het paard uit de aristokatten daarom froufou! Omdat het een pony was!

13 likes

F. ligt te slapen met grotere maat luier om.
En in een romper met lange mouwen, broekje, sokjes en 4 seizoenenslaapzak aan.
Ben benieuwd! Fingers crossed!

1 like

Wow!!!

Hier hielp een muziekje of zo’n hartslag geluid app super goed.

1 like

Ja een elastiekje! En ik ben dol op Vlaamse woorden, strooi ze vooral rond

Ik lees al jouw berichten altijd met een vlaams accent in mn hoofd haha :smiling_face_with_three_hearts:

@Zitzak ohhh wat een leuke sites! Hier is een speldje binnenkort ook nodig. Haar froufrou komt bijna over haar ogen!

1 like

Iemand tips voor boxpakjes/pyjamas een stuk met voetjes eraan in maat 74/80?

Zeeman gaat maar tot 68, daarna zijn het losse broek en shirt maar dan heeft ze sochtends haar shirt tot onder der oksels zitten. Die vd primark vallen heel gek qua maat, het zijn inmiddels driekwart mouwen maar de benen zijn nog megalang (terwijl ze echt geen korte benen heeft) en dat is met kruipen weer onhandig + ze is nu regelmatig sochtends een zeemeermin😛 Ik heb er nu 2 die ik een tijdje terug bij de aldi kocht (met rits, hemels met een niet stil zittende baby) maar 2 is te weinig.

1 like

Hier draagt ze een lange mouw romper en maillot. Is dat misschien een optie? Je kan eerst de maillot aandoen en daarna romper dicht doen.

H&M?

E? :thinking:

3 likes

Hahahaha :rofl:

Ik heb van zeeman pyjamapakjes in 74. Zijn die waar sweet dreams op staat. Die gaan groter. Liggen bij mijn winkel ergens anders dan de ‘leuke’ pakjes. Deze zitten ook in het standaardassortiment.

1 like

Ohjaaaaa die zijn leuk​:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: ik zie ook gewoon meteen die leuke foto van der voor me dat ze dat regenboogpakje aanheeft​:heart_eyes:

@Saturnus met alleen een lange mouwen romper heeft ze het sochtends wat koud momenteel, zelfs met de mouwtjes aan de slaapzak. Terwijl met 2 laagjes en een slaapzak zonder mouwen het sochtends wel oke is.

@suvi dat is ook de reden dat ze nu met voetjes draagt, anders ijsklompjes sochtends. En kan haar wel sokjes aan doen maar vind één pakje dan handiger. Maar ga daar wel even kijken, want rits is echt heel fijn dus misschien goede voor als het wat warmer is straks weer! Snapte nooit dat mensen daar extra geld aan uitgaven, maar sinds ze zich constant omdraait of opdrukt: ja kom maar hier met die rits!

@Fishing ohja goeie, ga ik kijken. Had ze toen ze net geboren was hele leuke boxpakjes van maar die waren zonder voetjes dus niet aan gedacht!

@poesch oh echt? Die hadden wij ook in 68 maar die kan echt niet meer dicht en de benen zijn veel te kort. Bij onze zeeman in het dorp hebben ze die iig niet, heb daar al gevraagd. Maar wellicht bij een wat grotere wel dus als het straks weer kan zal ik eens in de stad kijken :slight_smile:

3 likes

Iemand met een stokke tripp trapp met baby set en kussentje die mij kan laten zien hoe het tuigje/harnas hoort te zitten met een foto? Ik snap er geen hout van

Ja! H&M heeft met voetjes tot maar 104 geloof ik!!

3 likes

Ze liggen bij het filiaal aan de Nieuwstad in de bak aan de gangkant. Dus de kleine bak die tegen de bak met de leuke rompers en nijntjepakjes aan staat.

Ik heb ze ook wel groter dan 74 gezien trouwens.

1 like


Bij ons zit ie zo

3 likes

OMG IK MOET DIE SET NOG BIJ JE HALEN! IK APP JE! kun je t bij de deur zetten.

Social Distance

Ik zwaai wel op je

Kusjes

Ik ga morgen nog eens proberen mét baby.
Mijn tuigje ziet er ook anders uit dan die van jou.