Tips, ervaringen & aanraders #2

Fijn dat ze slaapt, hopelijk verder een rustige nacht.

Schoot me net nog te binnen; hier in de buurt heerst waterpokken. Zijn het zulke bultjes/blaasjes?

Iemand een tip voor een leuk nachtlampje voor een 2,5 jarige? Sinds een paar nachten wordt ie wakker en zegt ie “eng, donker” :weary:

Oh ja daar ben ik ook benieuwd naar! Ik heb zelf al zitten kijken naar zo’n sterrenprojector, dat lijkt me echt heel cool en een beetje rustgevend ook ofzo? Maar daar zijn nog veel verschillende van.

Geef je bv? Of heb je nog voorraad? Indeppen met moedermelk of badje met 100ml ofzo werkt heel verzachtend en goed voor het huidje :yellow_heart:

Edit: nvm :joy:, Werd al genoemd haha

Ah naar! Zo sneu voor zo’n kleintje.

Bij ons de familie kunnen we allemaal niet tegen aardbeien. Maar als we ze eerst met warm water afwassen kunnen we er wel tegen (ik spoel het daarna nog wel koud na). Schijnen meer mensen te hebben. Misschien is dat ooit het proberen waard als ze het zo lekker vindt. Maar kan me voorstellen dat je dat misschien niet heel snel probeert met zo’n kleintje

Wij hebben zo’n sterrending van chicco, die moet alleen om de 15 min aangeklikt worden, wil je de sterren blijven zien. De oudste zweert er wel bij trouwens, de sterren moeten altijd aan

Iemand (kan het niet meer terug vinden wie) bedankt voor de luiers van de Kruidvat tip.
Wij hebben een heeeeleboel luiers ingeslagen :grin:

3 likes

Tips voor een uv badpakje? Wil alvast een beetje orienteren voor de zomer!

Ik heb deze en vind 'm heel erg cute staan :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Nu wil ik ook een kindje :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik vind ze van Beach and Bandits heel fijn (https://www.beachandbandits.com/nl/webshop), want ik vind de meeste bij andere webshops zo foeilelijk :see_no_evil:

3 likes

Omg wat doe je me aan

7 likes

Ik zweer bij Liewood! Zulk fijn spul!
Grasonderjevoeten.nl heeft vorig jaar nog in de sale geloof ik!

1 like

Ook hier een fan van beach and bandits. Vorige zomer onwijs veel gebruikt en zien er nu nog perfect uit. :ok_hand:t3:

Ik kan online niet zoveel vinden dus misschien dat jullie me kunnen helpen?
Ons zoontje krijgt dadelijk de BMR prik (14 maanden) en ik vroeg me af hoeveel jullie daarvan gemerkt hebben bij jullie eigen kindjes?
Bij de vorige vaccinaties had hij gelijk koorts, was hij erg hangerig, niet willen slapen en gelijk 2 weken van de leg!
Ik zie er echt tegenop :confused:

1 like

Hier was het een r-a-m-p. Ik moet daar direct bij zeggen dat onze zoon op alle prikjes heel heftig gereageerd heeft. Toen we deze hoorden hebben we bewust de week erop (want ze krijgen ongeveer een week later klachten) veel thuiswerken enzo ingepland.
Hij is 4 dagen heel ziek geweest (40gr+), wilde niet eten, alleen maar drinken (en alleen water ook niet aan de borst Of appelsap oid), leek overal spierpijn te hebben want zakte continue door zn beentjes, en zoveel “krijsend” huilen… Ik heb op een gegeven moment de huisarts gebeld, maar die zei dat dit echt nog wel onder de “normale” dingen viel. Weliswaar aan de heftige kant, maar niet zorgwekkend.

Maar zoals ik al zei, de vorige prikjes was ook telkens koorts, veel huilen en niet in staat tot functioneren :’)…
kind is nog nooit ziek geweest of tot vorige week zelfs verkouden, behalve van prikjes of tandjes :joy:

1 like

Hier 0 reactie op de BMR prik gehad gelukkig! Tegen ons zeiden ze overigens dat als er een reactie kwam dit een week tot drie weken ná de prik pas zou komen.

1 like

Hier ook 0 reactie, alleen een beetje hangerig alleen kreeg ze toen ook haar eerste tanden. Zou inderdaad sowieso pas na meer dan een week een reactie komen en die hebben wij en het kdv niet gezien.

1 like

Okee dus het kan alle kanten op. Ons zoontje reageert normaal ook erg heftig dus ik hou mn hart vast :confounded:

Bij ons kreeg hij na een week een beetje koorts voor 2, max 3 dagen en was toen ook een beetje hangerig. Dit was eigenlijk het enige dus viel op zich mee.

1 like