Tips, ervaringen & aanraders #2

Daar heb je helemaal gelijk in. Lijkt me ook niet zo lekker voor je tepels als je die steeds steriel zou moeten maken :joy:

@Maison We gebruiken de fles nu pas een week ongeveer. Zo snel zal hij waarschijnlijk niet aan vervanging toe zijn haha. Heb nu weer een dr Brown gekocht, maar misschien dat ik de volgende wel fles dan wel een andere aanschaf. Ben je tevreden over de avent flessen?

O god herkenbaar. Toen ik net bekend had gemaakt dat ik zwanger was van A. was het een week erna mijn verjaardag. En van mijn schoonzus enkel dingen voor die baby. Hallo het was wel mijn verjaardag? Echt zo kut. Ben er nog steeds een beetje boos om.

1 like

Ik was een maand voor de uitgerekende datum jarig en kreeg ineens allemaal PrƩnatal bonnen? Vond dat zo stom.
Mijn zus had gelukkig een grote aankoop in de planning staan bij PrƩnatal voor zichzelf dus ik kon de bonnen met haar ruilen voor cash en toen heb ik een paar mooie kookboeken voor mezelf gekocht. :joy:

12 likes

Iemand tips voor fijne voedings singlets?
Wil een setje kopen. Maar verbaas me er sowieso over dat ze alleen in setjes met meerdere kleuren komen. Het liefst heb ik gewoon zwart. :woman_shrugging:

Ik heb een hekel aan dr Brown flessen, bij mij lekken die krengen altijd. Ook de nieuwe flessen.

Ik ben overstapt op Difrax en bevalt veel beter. Ik snap de dr Brown hype niet.

Hier was het dus precies andersom :joy:. Wij zijn ook dr Brown gaan gebruiken omdat Difrax bij ons aaaaaltijd lekte :joy::joy::joy::joy:

Mijn vriend zegt ook dat het aan mij ligt, bij hem lekt dr Brown dus niet :woman_shrugging:t3:
Misschien draai ik de fles te lief dicht ofzo.

En dit antwoord is dus de reden dat ik vragen hier stel :grin: . Thanks!!!

1 like

Mijn zusje heeft weleens Dr Browns flessen terug gebracht omdat ze lekten en dan werd er gezegd dat je ze absoluut niet te strak dicht moet draaien.

Haha flessen is net als luiers! De een zweert bij Lidl, de ander haat ze. Je moet ook echt verschillende gebruiken om te weten; we have a winner.

Wij grappen altijd ā€˜ze zijn alledrie met hetzelfde recept gemaaktā€™. Bizar toch dat ze dan zoooo van elkaar verschillen :joy:

Hahahahahahaha een snor op zijn voorhoofd :laughing:

Late reactie maar wij hebben de maxi cosi mara tot 22 kg en klein op te vouwen! Echt ideaal!

1 like

Je hebt niet eens overdreven, ik ga stuk :joy: Echt midden op zijn koppie ook. Ben idd heel benieuwd wat dat voor kapsel wordt straks.

(Weerborstels, dat is toch een woord van onder de rivieren, of niet? Toen ik dat een keer gebruikte keek iedereen me aan alsof ik gek was (oorspronkelijk uit Brabant maar nu in Noord Holland))

Ik begreep dat mensen boven de rivieren het een ā€˜kruinā€™ noemen

1 like

Precies wat @Paardenmeisje zegt, maar kan met allemaal hemdjes, die van primark van ā‚¬2 ofzo werken ook prima! Ik sliep er ook in ivm lekken

@Zitzak ik ben blij dat je even een vertaling geeft van weer borstels haha ik dacht al wat is dezee

5 likes

Zijn er hier ook mensen met een elektrische fiets? Ik heb een Koga waarbij het display in het midden zit maar de verstelknopjes hiervoor zitten rechts vlakbij het handvat. Nu las ik dat je rekening moet houden met wat voor type stuurpen je hebt en aanvankelijk hiervan heb je wel of geen adapter nodigā€¦ Ik heb hier niet zoveel verstand van en vroeg me af of andere ouders hier ervaring hebben met de combi elektrische fiets + fietszitje en welke type dan enz. :grin:

Haha zo herkenbaar dit :joy: als mijn moeder nu langs komt en ik doe de deur open zonder baby in mijn armen dan is het eerste wat ze zegt Waar is de baby??
Leuke begroeting :face_with_raised_eyebrow:

Mijn schoonouders kregen na de geboorte trouwens allemaal kaarten met Gefeliciteerd opa & oma.
Dat vond ik ergens ook irritant want hoezo kregen zij kaarten terwijl IK de baby op de wereld heb gezet :no_mouth:

1 like

Ik heb een moederfiets van Sp.arta. Het zitje is wel al snel achterop gegaan, omdat dochter zich constant met mā€™n versnellingen aan het bemoeien was. Maar het is een heerlijke fiets, ook met kind voorop. Merk heel veel verschil met mā€™n vorige ā€˜normaleā€™ fiets.

1 like

Wie heeft nog een tip voor slaapzakken met afritsbare mouwen met niet te grotr hals openingen?
Prenetal en jollein zijn te groot, zakt ze zo in weg, schouders komen door de opening.

Heb net de puckababy mini gekocht maar is voor thuis, zoek er 1 voor op kdv die niet al te duur is maar wel warm.
Afritsbare mouwen omdat 3 armlagen me te warm lijkt en ze niet steeds shirtje uitgaan doen denk ik. Of kan 3 lagen? Temperatuur is rond 18 graden daar.