Tips, ervaringen & aanraders #2

Hier hebben we er eentje van de H.ema met blokken erin, grote hit al een half jaar lang.

1 like

Loopwagen + activity van hout

Heeft ook een rem dacht ik.

1 like

Duuuuuh Ramona Radijs of de broccoli of de watermeloen of welke-dan-ook van Oli&Carol!

4 likes

Ja die o ball is leuk en anders zo iets?

https://www.ilovespeelgoed.nl/plan-toys-houten-babyautootje.html

Zijn mijn kinderen dan echt de enige die (als baby?) bijna niet naar speelgoed malen, maar des te meer naar afstandsbedieningen en sleutels :thinking: of bekertjes ā€¦

3 likes

Jup hier ook :joy:

2 likes

Mijne ook! Ze geeft af en toe haar pop en paard een kusje, maar verder pikt ze alle telefoons en afstandsbedieningen die binnen handbereik zijn.

1 like

L is de laatste tijd helemaal gek op telefoonladers. Hij loopt er mee rond alsof hij zijn hondje aan het uitlaten is en het liefst met twee tegelijk. Ik heb zoā€™n houten Takkie loophondje gekocht, maar de lader blijft toch veel leuker.

4 likes

Haha ja hier ook snoertjes indd!

die van mij gooit eerst al het speelgoed door de woonkamer, waar ze dus echt wel mee speelt en wilt daarna vooral idd afstandsbedieningen, glazen, laptops, telefoons. en dan lekker bovenop de bank gaan klooien.

Haha ja hier vaak precies dan de doosjes met memory kaartjes of blokjes. Ff neergooien, met dā€™r handen erdoor wrijven zodat in elke hoek wel iets ligt en dan door met het volgende. En dan na 15 min dat ā€œOja paw patrol?!ā€ Eh nee.

2 likes

Haha K vindt zijn Grimmā€™s regenboog en de broccoli leuk (laatste vooral in de auto), maar ook hier zijn de Tupperware en vooral afstandsbediening favoriet hoor! Hij heeft zelfs een eigen afstandsbediening gekregen zodat hij degene waarmee we daadwerkelijk de tv bedienen met rust laat.

1 like

Ik ben dus ziek.:nauseated_face:. nu de baby ook
overgeven, huilen. Ik weet dat het er bij hoort, maar voelde me al zo beroerd en nu al helemaal. :sob:

Heeft iemand ervaring of tips voor een buikband of corrigerend ondergoed voor vlak na de bevalling?

Wat vind je zelf? Ik heb er 2 overgekocht, ook oudere prints en eentje is echt intensief gebruikt, maar J slaapt er niet slechter om :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Iemand een tip voor betaalbare hoezen voor om een maxicosi tobi autostoel.
Ik vind 60 euro bij de website ukje echt belachelijk.

Ik weet inmiddels uit veel ervaring dat de standaard bekleding heel makkelijk te verwijderen/wassen is :wink: Tenzij je de hoes voor de gezelligheid wil, dan geen ervaring.

Nou wat het is. Hij is roze. Het is voor mijn ouders in de auto maar dacht een leuke stoere hoes erbij is wel leuk. We hebben een jongetje :rofl:

1 like

Ik vind die hoezen ook zo duur (heb een cabriofix). Stoeltje + base zelf waren 50 euro samen, ga niet net zoā€™n bedrag aan een goed uitgevenā€¦ Nouja, als ik niks anders kan vinden wel, maar liever niet :grin:
Deze hoes kan er volgens mij echt niet af namelijk. Is me iig nog niet gelukt :thinking:

Oh, kan blijkbaar prima: https://youtu.be/auwFxcic8fM

Ik heb na mijn bevalling een week of 2 regelmatig een Belly Bandit gedragen. Eerste dagen in het ziekenhuis vooral 's nachts omdat dat fijn voelde met omdraaien en daarna in de kraamweek als ik naar beneden ging en wat meer steun wilde.

1 like