Tips, ervaringen & aanraders #2

Playa del Duque of Fanabe is ook heel fijn. En een dag lloro Parque, vond ik toen echt heel leuk :blush:
Ohja en vanaf Playa de las Americas de boulevard helemaal aflopen naar los Cristianos, love dat dorp!

1 like

Ja dat was dat strand waar die mensen gingen trouwen en de ring hadden laten vallen

Mocht je toen mn stories gezien hebben :joy:

6 likes

Oh dankje! Dat is al heel geruststellendom te horen. Hoeft dus niet meteen het begin van het einde te betekenen. Fijn.

Haha Omg ja daar heb ik toen zo hard om gelachen :joy:

1 like

En @anon18050057 @WBJNE @Zitzak Super bedankt voor al deze tips! Zit veel moois tussen dus ik ga er een paar kopen voor J. Ben erg blij met jullie tips. :heart:

3 likes

Hahahaha ja same :joy::joy::joy::joy: en dat ze daarna die rots opklommen voor de mooie foto en iedereen dat helemaal mis zag gaan (ging goed maar toch)

2 likes

@Zitzak
Ja bedankt!!! Ik dacht dat ik eruit was over wat m’n eerste vliegreis ging worden

Maar dit hotel ziet er echt wowwww uit en er is oppas service dus kan ik ook ff naar de spaaaaaa.

:sunglasses:

3 likes

Hahaha moet hier zo om lachen. Hier doen mensen dit ook heel veel ‘hello baby, what’s your name?’ Ik wist niet goed hoe te reageren dus het was even stil, en toen mijn vriend met een babystemmetje naam van ons kind, alsof zij het zei dus. Ohhh ik moest zó hard lachen, super ongemakkelijk haha.

20 likes

Joehoeeeee

Ik kan super cheap een box overnemen.
Maar nu is de vraag, moet er wel / geen matrasje onder het boxkleed.
:woman_shrugging:t3:

1 like

Ik had het wel, anders is het zo hard en voor die paar tientjes hoef je het ook niet te laten.

1 like

Ik heb het nooit gehad, maar vond mijn boxkleed wel lekker aanvoelen tov sommige andere in de winkel die ik maar dun vond. Ik ken eigenlijk niemand die er een matrasje in had.

1 like

@Coco @Mhysa nee kost net niks idd!
@morange ik vind die van mij wel oké aanvoelen, maar ga een andere halen (wat beter bij het interieur past, omg op mezelf :joy:)

1 like

Ik heb ook een veel te duur boxkleed gekocht, omdat ik hem zo mooi vond :+1:

1 like

Ik had ook een veel te duur boxkleed. Met pijn in mijn hart ook weer verkocht :sob:

1 like

Volgens mij heb je ook eens dekentjes van Van Asten getipt, maar kan het niet meer vinden
 Weet je nog welke dat was / waren?
Beddengoed (en wat er bij komt kijken) fixen, staat op de to do list voor dit weekend :blush:

Duw de foto’s onder m’n mans neus, zegt hij: “Ik ga liever naar Texel.”

En ik ga liever zonder jou op vakantie.

5 likes

Ik ging/ga dan gewoon in het invalidentoilet.

2 likes

Ik vind het een prima oplossing. Iedereen kan zich toch wel indenken dat het even niet anders gaat. Dat je zelf niet heel relaxed zit oké, maar als je moet dan moet je.

Ja lastig hĂš!
Ik moest ook een keer heel nodig plassen. Was gelukkig bij ons in het dorp. Daar naar de Hema gegaan. En daar is het nooit druk. Heb gewoon de deur dicht gedaan en kon wel horen dat mijn kind niet werd ontvoerd :rofl:

Tip voor de Rotterdammers! Ze hebben leuke kinderkleding voor kleine prijsjes. Ze hebben overigens ook een webshop

1 like