Tips, ervaringen & aanraders #2

Vaak doe ik dan zachte zoete aardappel en die doopt ze dan in de couscous bijvoorbeeld.

2 likes

Maar dan eet ie de saus dus ook met z’n handjes? Dat gaat toch niet echt?

1 like

Haha ja wel hoor! Hij is zelfs in staat een bakje yoghurt met z’n handen te eten :innocent:

Maar door het met de rijst te mengen wordt t wat compacter natuurlijk. :blush:

1 like

Even een tip voor andere ouders: dit is zó’n leuk spelletje!

https://www.bol.com/nl/p/nijntje-verstoppertje-spelen-kinderspel/1004004013233974/

J speelt zo graag met Nijntje. Je legt haar ergens in de kamer op een plek die je kindje niet ziet, en ondertussen roept Nijntje ‘joehoe! Ik ben hier!’ en gaat je kindje op zoek. Vanaf ongeveer 1 jaar. J is nu 17 maanden en vindt het een heel leuk spelletje, toen we het kregen had ik niet verwacht dat het zo’n hit zou zijn. Op Bol staat een filmpje met hoe het werkt.

14 likes

Hahaha, ahhh. Hopelijk gaat dat nog over.

1 like

Wij hebben de woezel en pip. Zodra die aanstaat, moet t uit en anders gaat J er mee gooien :grimacing:

3 likes

Jaaa wij hebben Kikker en Peppa :joy::joy::joy:

1 like

Haha wat grappig die wisselende reacties! Blijkbaar is het toch niet voor iedereen zo leuk. :joy:

Haha wij de Bumba variant!! Q is (shit, moet even nadenken) 15 maanden en vindt het fantastisch. Je hoort hem echt ‘UMBA?!’ en dan die kussens aan de kant gooien en als hij hem dan vindt zo’n ultra trotse ‘UMBAAAA! :biggrin:’. Beetje jammer alleen dat hij hem ook zoekt en roept als hij niet verstopt is, mijn kind kent namelijk alleen volume stand 10 haha.

Edit: Wilde eigenlijk een super leuk filmpje er van delen, maar mag natuurlijk niet. Helaasssss

4 likes

JOEHOE IK BEN HIEHIER

6 likes

Ik moest wel wennen aan de oudere damesstem van Nijn. :speak_no_evil:

3 likes

Haha wij hadden de kikker vier jaar geleden en die werd meteen uit elkaar gehaald. Het enige wat J zei was Neeeeeeeeeeeee, weg.

2 likes

Weet iemand waar je leuke slofjes/sokjes kan vinden zoals deze, maar dan betaalbaar :

Of deze:


Etsy?

1 like

Oma’s / tantes / buurvrouwen etc breien of haken vaak zulke slofjes. Zijn er handige handwerkdames in je omgeving?

2 likes

Ik heb zulk soort slofjes via Instagram, boffenmetjesloffen, gekocht, gebreid door een oma!

5 likes

Deze was hier snel kapot :sob:

Geweldig! Gelijk besteld :slight_smile:

1 like

Hier wordt er met 6 maanden al mee gespeeld! Nijntje roept en zij tijgert er heen om Nijntje te pakken

1 like

Ah wat sneu!

1 like