Tips, ervaringen & aanraders #2

Fijn dat het verholpen is! Hier ook geen luieremmer, gaat meteen in een plastic geuezakje (oké, niet heel milieubewust) en dan in de container.

1 like

Zolang de lichaamstemperatuur goed is, maakt het niet dat de handjes koud zijn! Het voelt voor ons wat sneu, maar zelf hebben ze er echt geen last van :woman_shrugging:t3:

1 like

Ik heb in de eerste weken gebruik gemaakt van de puckababy piep, die vond ik heel fijn. Daarna de puckababy mini besteld en die vond ik niks eigenlijk. Met de armen eruit doet die slaapzak niet meer of minder dan een gewone slaapzak en dan vond ik 50 euro eigenlijk heel veel.
Mijn baby slaapt als opvolging van de piep in een slaapzak van Fedde en Kees (via marktplaats gekocht om kosten te drukken) en daar kan je de armen beter aan het lichaam houden dmv ritsjes en het steeds iets verder open ritsen. Die slaapzak heeft wel lang mouwen overigens, mocht je je druk maken of het niet te koud is.

2 likes

Help! Normaal ben ik best goed in cadeaus verzinnen maar we komen er ff niet uit. We zijn gister weer oom en tante geworden. :smiling_face_with_three_hearts: Schoonzusje is bevallen van hun tweede zoontje. Maar het is hun tweede dus heel veel hebben ze al. Verder;

  • hebben ze hele andere smaak dan wij
  • gebruiken ze geen draagdoek of -zak
  • het hele huis ligt al vol speelgoed van oudste
  • en gaan ze dus heel veel hergebruiken van de 1e

Iemand nog een briljant idee? Budget is een euro of 50, maar zijn flexibel.

Een cadeaubon? Suf misschien maar ik was er heeeeel blij mee bij 3e, omdat ik idd alles al had…

1 like

Ik ben boekenfan, daar zou je mij altijd blij mee maken. Een mooi prentenboek, het grote boek van Jip en Janneke, bonte sprookjesschat, etc.

Een bon vind ik ook een goede, wel wat saaier om te geven, maar wordt altijd goed ontvangen.
Of een borrel -/ dinerbon voor de ouders + oppas (jullie)?

1 like

@Tessa @Fredje thanks!! Oké ik denk dat het ‘t Kikker voorleesboek wordt met handpop van Kikker, en dan een Hema bon ofzo er bij. We gaan er straks al heen en heb in ieder geval een mooie bos bloemen gehaald voor schoonzus en een kleinigheidje (autootje + washi tape waarmee je een autoweg kan plakken op de vloer) voor hun zoontje die nu grote broer is. Ook met dank aan Paardenmeisje trouwens!

2 likes

Ewan het slaapschaap!! Ik ben groot fan

1 like

Bij de Hema kun je ook boeken personaliseren. Ik kreeg als kraamcadeau een Jip en Janneke boek met in de verhaaltjes mijn dochters naam. Ze kwam in ieder verhaaltje voor. Superleuk!

3 likes

Uhm geen idee eigenlijk? Ik lees op internet dat de ontwerpster van de lakentjes en slaapzakjes snel en uitgebreid reageert op vragen van klanten. Ze heeft ook haar 06 op de website staan. Misschien eens bellen/mailen om het te vragen? Ik heb nu het slaapzakje en het lakentje en hier werkt het heel goed. Geen gemaai met armen meer, zonder de baby in te bakeren.

Ja hier nog een fan. Hebben we de deluxe die kan in de was.

1 like

Ik heb de slaapzakjes net verkocht omdat mevrouwtje toch liever losse armen heeft ineens(na maanden strak in de pacco doek). Lakentje heb ik nog, echt een topding

Ik! N. Heeft er echt zo veel ingezeten en geslapen toen ze een kleine baby was. Nu heeft ze de rust niet echt meer helaas.
Ben zelf ook benieuwd hoe het zit :rofl:

1 like

Ik weet niet of je een meisje of jongen hebt. Maar ik ben mega fan van hun spijkerbroekjes voor meisjes. Mijn dochter is heel tenger en de Mila zit echt goed skinny. Alleen maat 80 of 86 klopt niet, fabrieksfout.

Ik zou denk ik een lekker luxe dekentje kiezen dat je anders niet zou kopen :heart_eyes:

1 like

Ik ben fan van hun slaapzakken met een gat erin zodat ze in de maxi cosi kan! Werkt hier top bij het slapend uit bed halen bij opa en oma.

3 likes

Oo ja zoiets mis ik soms wel eens. Vooral als we een avondje bij vrienden eten.

Woooow dit is slim! Zou hier ook echt een uitkomst zijn voor idd ophalen bij opa en oma en avondjes buiten de deur met baby. Thanks voor de tip!

Hebben ze die bij de Prenatal? Ik heb twee slaapzakken van ze, maar die hebben dat niet… Onze Lodger slaapzakken we, IDEAAL idd!

@Rockstar @SeatLeona @360

https://www.prenatal.nl/slapen-en-thuis/slapen/slaapzakken/prenatal-slaapzak-1223060011.html?dwvar_1223060011_kleurnaam_60=White&cgid=282#start=1

Deze hebben wij. Ondertussen zelfs al een nieuwe gekocht omdat de kleine niet meer paste.
Stiekem is het ook gewoon fijn om haar uit bed te halen en bij oma af te zetten zodat zij haar helemaal kunnen verzorgen. Ik begin namelijk soms om 6 uur op mijn werk en half 5 opstaan is al vroeg genoeg.

1 like