Tips, ervaringen & aanraders #2

Ohhh hier vandaag weer dikke dikke tranen. Er kwamen drolletjes uit die wel van een volwassene leken zo dik. Arm popje. Maar er komt wel wat op gang nu dus hopelijk snel voorbij. Bij jou al verlichting? (nou ja, bij je zoontje bedoel ik dus :smile:)

Mijn schoonzusje gaat over een week of 10 bevallen en ik zit met mijn man te denken over het kraamcadeau. Wat is nou een mooi cadeau? Mag best wat kosten :raising_hand_woman:t3:

Ag germ. Nee, hier ook alleen nog maar een hard keuteltje. Morgen gaat hij voor het eerst een hele dag naar de opvang want ben vandaag begonnen met werken weer. Misschien krijgen zij de explosie :wink:

Ewan het slaapschaap!! Dit is echt mijn steun en toeverlaat

2 likes

Draagzak? New born fotoshoot?

1 like

Ja! Moet je wel echt goed weten wat haar smaak is. Maar iets wat ook leuk is voor de moeder vond ik stiekem het leukst haha. Dus inderdaad een mooie luiertas of bijv draagdoek.

Of een hele mooie mobiel oid voor boven de box? Geen idee wat haar smaak is maar bijvoorbeeld jutenjuul heeft mega mooie (en dure!) items in de webshop.

1 like

Ik denk als je op kraamcadeau zoekt in dit topic je ook veel vindt. Die vraag is hier al een paar keer voorbij gekomen!

1 like

Oh dit lijkt me echt lastig als cadeau om te krijgen! Zo’n grote kans dat zo’n tas of doek nét niet je smaak is en dan heeft die ander er zoveel geld aan uitgegeven :sweat_smile:

1 like

Jullie hebben toch zo’n birth poster op schaal?

Misschien zo iets @Zeezout?

Of is dat te smaak gevoelig en die je zo iets liever zelf kopen? :flushed:

2 likes

Oh ik vond zo’n mooie babygym heel leuk! Als die niet helemaal je ding is, is het niet zó erg omdat je kind hem sowieso wel te gek vindt.

Zou zelf ook nooooit een sjieke gekocht hebben, maar vond het wel heel leuk om te krijgen.

1 like

Oja dit vond ik echt top ook! In je hoofd koppel ik die cadeaus ook wel echt aan die mensen, dus het voelt niet alsof je een berg geld hebt dat je uit mag geven en je weet niet meer van wie het allemaal is :stuck_out_tongue:

2 likes

Als het voor echt wat duurs is zou ik het gewoon zelf met haar overleggen. Dan is het geen verrassing, maar weet je wel zeker dat ze er blij mee is. Of je moet haar smaak super goed kennen. Wij hadden mijn schoonzusje een draagdoek gegeven die ze zelf graag wilde. Fotoshoot vind ik ook wel een leuk idee.

1 like

Ja eens hoor! Daarom, moet je echt goed weten wat iemands smaak is.

Ik heb van mijn vriendinnen de draagzak gekregen. Maar ze hadden idd wel gevraagd welke ik zou willen.

speelkleed of babygym is inderdaad ook top.

1 like

@zeezout wij hebben m’n schoonzusje een draagconsult cadeau gedaan met een extra bedrag voor de draagdoek/zak die daaruit kwam. Mocht ze willen dragen, dan is dat misschien een idee.

6 likes

Huh nog 250 extra voor de bestanden? Wat vreemd. Heb dat nog nooit bij een newborn fotograaf gezien :frowning:

1 like

Dit vind ik ook raar (en veel geld trouwens om er nog extra bij te moeten betalen). Maar een fotoshoot zou ik ook een leuk cadeau vinden! Draagzak/-doek of stokke triptrap trouwens ook.

1 like

Oh zo, ja dat is helaas wel gebruikelijk bij fotografen. Je krijgt altijd maar een paar foto’s…

Dankjewel voor alle tips dames! Vind sommige dingen idd iets te smaakgevoelig, maar een newbornshoot vind ik wel een heel leuk idee!

2 likes

Ja is zeker zo, maar zelf als fotograaf vind ik 3 foto’s leveren echt onnodig op extra kosten jagen. Zeker met familie of newborn shoots. Voor een zakelijk portret kan ik er nog inkomen.

1 like

Draagzak idd of een draagconsult!

1 like