Tips, ervaringen & aanraders #2

Ik had gekeken op de site van H&M maar ik zag maar 1 overtrekset voor kinderen :frowning:

Ik ga vast een hele domme vraag stellen maar… het is toch gewoon een een persoonsdekbed😬? Of is er iets anders voor kinderbedden nog…?

Dan denk ik idd aan H&M/Hema/Ikea :see_no_evil:

Edit: deze bijv

@Mhysa Ja, gewoon 140 x 200 zoek ik. Maar bij H&M vond ik er maar 1 met een beetje een leuke kinderprint. Of zoek ik verkeerd?

Ik heb die van de Hema die jij plaatst genoteerd voor als ik niks leukers kon vinden trouwens :smile:

1 like

Heb je al bij de leen bakker gekeken? Die hebben ook best leuke

Aah maar ik begrijp dus van @Mhysa dat er ook soort tussenmaatje bestaat ofzo? Nooit geweten :joy::ok_hand:t2:.

Ja! Na de tip van @Hetty. Maar ik vind die ene van Hema dan toch het leukst nog. Lekker belangrijk ook, zo’n overtrekset. Maar ik vind het leuk om die websites een beetje af te struinen.

Eindstand is waarschijnlijk dat ik gewoon die van Hema koop, want lekker betaalbaar en 5 minuten lopen vanaf huis.

3 likes

Ja, mijn dochter heeft een peuterdekbed. Maar tot nu toe alleen overtrekken daarvoor gevonden bij Smulders oud.

1 like

Mijn zusje had wel een of andere gekke tussenmaat! Megairritant want zie daar maar eens iets anders dan dure hoezen voor te vinden :sweat_smile: zeker als ze wat ouder wordt, alles te kinderachtig vindt en onze vader vindt dat ze nog een prima dekbed heeft en dat hij geen nieuwe gaat kopen :rofl: hier straks ook gewoon normaal 1-persoons meteen hoor.

2 likes

R heeft ook een peuterdekbed. Ik had bij wehkamp ook overtrekken gevonden!

Action heeft soms ook wel leuke voor rond de 12,-

1 like

Heb je ook bij wehkamp gekeken? Ik zocht laatst een leuke voor ons bed en struikelde daar over de kinderdekbedovertrekken.

Daar zit ik nu te kijken haha!

1 like

Het wasbare luier bos is groot!
Wij gebruiken het tweedelige systeem van totsbots. De bamboozle met peenut broekjes en blueberry capri. Die laatste zijn fijner vanwege dubbele lekrandjes en druk knoopjes (alhoewel het klittenband wel net iets sneller is).

Wij zijn over het algemeen echt heel tevreden, als er wat wordt doorgelekt is een keer zonder wasmiddel wassen meestal voldoende. Voor de nacht doen we twee boosters in de luier, maar toen ze nog 5kg was, was de luier zonder booster op de kleinste stand al prima.

Oh ja edit mijn vriend was super sceptisch maar hij was al echt snel helemaal om! Bij de wasbare bleef/blijft alle ontlasting eigenlijk altijd in de luier en bij wegwerp ook wel eens niet…

1 like

We zitten momenteel een beetje met de luiers te prutsen.

Uit maat 1 pampers is hij gegroeid, maat 2 pampers lekt alles er lang. Is toch iets te wijd bij de beentjes. Kruidvat 2 geprobeerd, lekt ook elke luier bijna door.

Kent iemand luiers In maat 2 die een beetje klein vallen?

Ik heb altijd luiers van Jumbo en heb een keer in een noodgeval een pakje bij Etos gehaald, die vond ik iets kleiner vallen. Was wel maat 1, maar wellicht het proberen waard.

1 like

Lidl heeft het broertje van Freddy de vuurvlieg in de schappen liggen haha. Ook knisperende vleugels

4 likes

Deze vraag is vast al vaker gesteld maar iemand nog tips voor sokjes die enigszins blijven zitten? Als newborn zat alles goed maar nu met bijna 4 maanden gaan ze steeds uit.

(Ik vind die van zeeman echt heel irritant en ze pillen ook nog eens :sweat_smile:)

Kruidvat!

1 like

Bambino (kruidvat). €3,- per 3 en da vooral die 2 met de bredere boord uit het setje!

1 like