Tips, ervaringen & aanraders #2

Hm, doet me toch weer twijfelen, ik ben ook vrij smal.

Ik ben ook smal!
Maar bij de tula ftg zit achter op je rug ook een klik systeem, waardoor de banden eigenlijk niet af kunnen glijden. Mits je ‘m strak genoeg instelt natuurlijk.

1 like

Ik denk dat je dat wel kan aanpassen? Sc.arlet van iv.vj draagt ‘m ook geloof ik? Is ook wel heel smal :see_no_evil:

& anders als je een nieuwe wilt bij de prenatal ofzo proef dragen?

2 likes

Ik zou een draagzak echt even gaan proberen! Mijn man heeft een Tula explore, maar die banden sneden bij mij in mijn borsten (ik ben juist dik), dus ik had het eigenlijk al afgeschreven. Daarna heb ik in de winkel wat geprobeerd en bij Tula FTG heb ik er helemaal geen last van. Heel fijn ding, ze is nu 13m en we gebruiken ze nog steeds allebei bijna elke dag! Maar ook als ze ogenschijnlijk niet zoveel verschillen gewoon even proberen dus.

1 like

Ik zou ook aanraden het in de winkel te passen. Bij mij zat hij niet zo goed. Had ik niet verwacht omdat ik altijd iedereen er zo positief over hoor. Ik was blij dat ik hem niet zo online heb besteld.

1 like

Geen idee of het wat is. Maar heb zelf zojuist deze besteld.

Ohh oke vrij snel dus al! Dat is fijn!

@Fredje ohja thanks!!

@Fredje ik zou idd ook passen in de winkel. Ik had er een via marktplaats (niet de free to grow, maar de gewone) en het zat bij mij echt niet lekker. Deed me veel zeer aan mn schouders. Dus ik heb hem toen weer doorverkocht.

Sowieso heb ik eigenlijk weinig gedragen… ze sliep altijd goed in de box of haar bed

1 like

Ik gebruik hem ook nooit binnenshuis, maar als ik even snel naar de bakker moet of juist als ik een stuk wil wandelen ofzo. Dat ik dan niet die hele kar hoef in te richten en te duwen.

1 like

Gebruiken jullie zonnebrillen? Zoontje is 15 maand nu. Probeer vaak een petje op te doen. Maar die gaat de laatste tijd ook vaak af. Ik denk dat dit met een zonnebril ook gaat gebeuren :rofl:

Die van mij accepteerde eerst wel een brilletje, maar nu ineens niet meer. Dus dan maar een hoedje

1 like

Ja maar vorige zomer lukte dit ook niet. Toen was A. ook 1.5 jaar ongeveer. Het jaar ervoor als baby lukte het wel en nu hij 2 en enkele maanden is lukt het hier ook goed. Hij is er superfier op. Maar vorig jaar dus niet, de periode waar jouw zoontje nu in zit.

1 like

Hier gaat een petje en zonnebril ook direct af. Denk niet dat het er dit jaar in zit :sweat_smile: Hij is 1,5 jaar nu

1 like

Oké ik ga ook geen dure aanschaffen. Volgend jaar doen we wel een poging !

Die van de Hema zijn maar 5 euro. Onze zoon houdt hem wel op!

1 like

We hebben van mijn schoonmoeder zo’n leuk cadeau gekregen dat ik het hier wil delen! Het zijn kartonnen stapelblokken van Imaginarium. Ze maken dus geen geluid :heart_eyes: en zien er zo leuk uit en de toren wordt wel 88cm hoog. Ook passen alle blokken in elkaar. Hij speelt er echt de hele dag mee sinds hij ze heeft.

14 likes

Hoi hoi ik hoop dat ik hier het juiste topic voor heb. Ik ben voor de baas van mijn vriend op zoek naar een cadeau voor de pasgeboren baby (en ouders). Wat vonden jullie nou echt leuk en nuttig om te krijgen? Het baby’tje is een meisje en moeder houd van echt meisjes spul om het even zo te zeggen. Ik zat zelf te denken aan een armbandje met naam en datum, een luxe speenkoort, een kraamvisite boek, een bumbo babysitter of een uitgebreide luier taart waar ook bijvoorbeeld hydrofiele doeken en andere nuttige dingen in zitten. Zijn dit leuke cadeaus? Het mag (in totaal) rond de 70 euro kosten.

Asking for mijn vriend en zijn collega’s haha.

Ah wat irritant, zelf nog niet hoeven wassen gelukkig. Maar dan ga ik dat even met de hand doen tegen die tijd!

1 like

Aaah wat irritant. Ik heb die van ons al 2x in de wasmachine gegooid, alleen die plaid erin, 30graden en programma van een uur. Daarna hangend aan of liggend op de wasmolen laten drogen en eigenlijk geen problemen mee.

Ik zou er voor dat geld mee terug gaan, want het was geen goedkoop kleed.

Jij hebt die met die bloemen erop toch? Hadden ze hoer nog volop liggen maandag (wel een groot filiaal) dus wellicht kunnen ze hem dan voor je bestellen!