Tips, ervaringen & aanraders #2

Dat weet ik niet. Mijn zoontje heeft die van munchkin alleen hij heeft op dat rubber aan de bovenkant gebeten ofzo, teminste er zitten nu allemaal sneetjes is en daarom lekt de beker nu. Weet niet of dat bij andere ook zo is.

1 like

Nog tips voor kinderliedjes / albums waar je oren niet van gaan bloeden? Heb al dat album van Faberyayo en die musical muziek van Yo Gabba Ganba dankzij @Bergamot. Oh ja, bonuspunten voor Nederlandse liedjes ivm taal ontwikkeling.

Ben die helium achtige enge kinderstemmetjes echt zat man haha.

1 like

Sorry maar Monique Smit. Ze gaan meteen dansen als ik haar op zet.

2 likes

Niet echt kinderliedjes haha maar mijn baby wordt heel blij van Herman van Veen.

3 likes

De liedjesatlas en ik vind de kinderliedjes van loulou & lou ook wel ok. Iniedergeval geen vervelende kinderkoor stemmetjes.

1 like

Had ik over gelezen ja, zijn we aan het proberen! Ze lijkt al een stuk vrolijker vandaag, ondanks de onrustige nacht.
Wel balen, ik denk dat ze deze week niet naar het kdv kan
 :slightly_frowning_face:

1 like

Thanks allemaal! Ik ga eens een playlist maken met alle tips een beetje door elkaar.

En @Mhysa hahaha ja please stuur me die video! Ik ken het liedje namelijk niet!

1 like

Nijntje vind ik altijd wel okay!

Woezel en Pip op vakantie! Met BN-ers, sommige zijn leuker dan anderen.

Dirk Scheele

1 like

Yo gabba gabba komt van @anon18050057 :grimacing::grimacing: ik tipte Sandra Boynton. Maar das wel Engels​:grimacing:

2 likes

Zo jammer! Ik heb nog nooit een ander merk geprobeerd, maar misschien toch maar wat gaan uittesten.

Jeroen Schipper is ook heel leuk! Ook “Met de kop in de wolken” van Sesamstraat. En inderdaad het lied van het molletje zoals @Mhysa zegt (ik ken hem toevallig ook van mijn moeder die werkzaam is in de kinderopvang) is hier ook Ă©Ă©n van de favorieten.

Oh, die liedjesatlas is leuk! En ik ben ook fan van Sandra haha @Bergamot

2 likes

:scream::scream::scream: dit is zo jeugd sentiment!!
Hadden zij ook geen kerst cd?

Ik denk dat je het wel kunt zien door middel van de nub theorie maar een duidelijke foto krijgen om dit goed zichtbaar op te zien is erg moeilijk.

Ik zou gewoon wachten tot een week of 16, dan zie je veel meer en heb je ook duidelijkheid.

Ik probeer een kansberekening te doen op iets totaaaaaal onwetenschappelijks.
Aan iedereen die bij een eerste kindje na de uitgerekende datum is bevallen. Zijn jullie bij de tweede ook later bevallen?

Ik moet nog (voor nr2) maar
 mij is door de vk wel verteld dat lang dragen genetisch is, en
 nouja je kan op 1 bevalling niks zeggen, maar als het nummer 4 is en je hebt 3x de 41 aangetikt dan schatte ze de kansen niet groot in dat het nu ineens wel vroeger kwam haha

1 like

Bij de eerste ben ik met 41+6 ingeleid, de tweede kwam op de uitgerekende datum.

1 like

Ja mijn verloskundige zei ook iets in die strekking. Maar ik ben aan net googelen geslagen en kan nergens gegronde info lezen.
Probeer (tweede zwangerschap nu) een beetje een mindset te vinden voor als ik weer grandioos over mn uitgerekende datum loop.
Vorige keer op 41+5 bevallen (goddank alleen gestript en verder zonder opwekking).
Maar ik hoop zo dat deze kleine zichzelf ook optijd aandient. 41+5 was bij dochter namelijk echt HET RANDJE.

Eerste 40+4 en de tweede op uitgerekende datum

1 like

Op het randje als in: heel groot kindje? Of placenta op?