Tips, ervaringen & aanraders #2

Haha gelukkig, het ligt dus niet helemaal aan mij! Voelt af en toe alsof ik mijn kind laat verslonzen met dat haar, maar ik kam het echt meerdere keren per dag! Je ziet er alleen na een tijdje niks meer van :woman_shrugging:

Ga de lotion weer eens een nieuwe kans geven!

Staat de PostNL bus voor de deur, doe ik open, loopt de chauffeur alleen maar de buurvrouw :pleading_face: Nu staat in m’n app dat het weer morgen afgeleverd wordt.

1 like

Noooo die van mij is wel gisteren geleverd!
Maar die stond voor vorige week woensdag, en verplaatste eke dag tot gisteren

Nouja, ik deed m’n bestelling 10 april. Als in de verhalen hier mag geloven zou vandaag ook wel heel snel zijn :joy:

Ik mag ook nog een tripp trapp kopen, denk dat ik die maar in de fysieke winkel laat ophalen :grimacing:

1 like

Babyleek hier. Maat 68, hoe snel na de geboorte kan het kindje dit aan? Is alleen nog in die maat en vind het pakje geweldig.
Wil iets kopen voor een vriendin, ze is uitgerekend in september. Is iets met korte mouwtjes is dan oké of kan de baby dit dan nog niet aan?

Duurt vaak even. Mijn kindje is van 31 augustus en kon maat 68 aan in december / januari. Korte mouwen zou ik dan niet meer doen.

2 likes

Verschilt denk ik. Mijn dochter is geboren op 20-09 en kan nu sinds een paar weken 68 aan.

1 like

Woop birthday buddies :tada:

1 like

Die van mij past met 3,5 maand al in 68. Maar zou het ook leuk zijn met een vestje erover? Dan kan het altijd!

1 like

3 likes

Ohhh, al die pakjes met capuchon die ik kreeg :joy: Heb ze aangetrokken, er en foto van gemaakt en naar de gever gestuurd en meteen weer uitgetrokken.

5 likes

Ik zou eerlijk gezegd geen pakje met korte mouwen cadeau doen in die periode/maat.

2 likes

Ik kreeg van het weekend een mail met verwachte bezorgdag 22 april, maar nog geen t&t gehad dus dat van mij zal nog wel niet eens onderweg zijn. Gelukkig broeken in een maat groter (want die zitten goed bii der en waren met korting) en verder alleen een drinkbeker.

Heb je een bon? Zo niet de tip om die tripptrapp ergens anders te kopen. Bij prenatal is hij namelijk 2 tientjes duurder dan bij anderen :wink: plus je kunt hem online ook bestellen met matchende babyset voor 215,-. Als je dat bij prenatal die er los bij koopt ben je rond de 240,- kwijt :wink:

Ik moet hem nog bestellen/kopen! Heb alleen de basis nodig. De babyset enzo heb ik nog van m’n zoon :smile:

Het verschilt heel erg per kind. Kind 1 zat rond 5 maanden in maat 68. Kind 2 zat rond 3 maanden in 68.

Ik zou voor een september baby niks met korte mouw kopen. Pasgeboren baby hebben vaak lange mouw aan. Als het echt heel warm is leg je ze alleen in een romper. Deze baby kan gok ik pas 68 aan als je al lekker in de herfst zit, misschien zelfs al in de winter.

1 like

Ohja ideaal! Ik ga hem bestellen met babyset + blad voor een babyshower dus ben flink aan het speuren geweest en aanbiedingen in de gaten houden haha. Voor mij is die combi van 215,- nu het gunstigst maar heb gisteren de losse stoel nog voor 169,- online gezien ipv 189;-)

1 like

Let ook op de sluiting onderaan. Heb pakjes gekregen en gekocht die heel rot zijn met verschonen dus trek ze ook niet aan. Als bij binnenbeentjes knoopjes. Zitten js het wel goed. Alleen via rug is niet handig

1 like

Ik heb naar één pakje, maar vind het zo onhandig. Hij heeft wel knoopjes tussen de benen. Is het het idee dat je dan kan verschonen met alleen die knoopjes open? Dat is me echt nooit gelukt, haha. Moet je dan de beentjes daar eruit wurmen? Nouja, maakt ook niet meer uit, ze is er nu (bijna) uitgegroeid. Denk niet dat er nog meer pakjes in komen hier :sweat_smile:

Ja die doe je open en dan zijn de beentjes vrij.
Mijn voorkeur gaat ook uit naar losse kleding

Thanks ladies, word dan toch even verder kijken😂