Tips, ervaringen & aanraders #2

Weet niet of het er op staat eigenlijk maar: grote hydrofiele doeken! Die gebruik ik nog om J meer af te drogen.

Oh en idd meerdere flesjes en een thermosfles

4 likes

Ik zou vooral die lijst vd kraamzorg aanhouden en het verder een beetje laten
 Want geloof me, we denken over alles anders in dit topic hoor :joy:. En je hebt ook alles zo gekocht indien nodig! Volgende dag in huis joh

3 likes

Bibs speentjes heb ik binnen in 6 kleuren hahaha! Was een actie en ik wilde graag natuurrubber en zag die en was meteen :heart_eyes:

@Tessa
Oooh krijg ik daar ook nog een lijst van, mooi! ja godzijdank is tegenwoordig alles zo in huis.

Die lijsten zijn overal anders dus dan zit ik weer zo :exploding_head:

3 likes

Het is allemaal ZO persoonlijk! Zo lees ik over die xl doeken van @Ohappyday en denk ik ‘die grafdingen’ bijvoorbeeld :joy:. Zou er dan eentje kopen en als je in de kraamweek denk dit is toppp, bestel je er 7 bij. Of bijv zo’n sterilisatorbak voor flessen? De ene zweert er helemaal bij, de ander tieft alles in een pannetje kokend water :woman_shrugging:t3:

Maar in het infopakket van de kraamzorg zit sowieso een basic lijst. Ook daar zijn heeeeel veel meningen over, maar die is op zich oke om aan te houden.

3 likes

Ik denk niet dat er iets is wat je MOET hebben een niet op welke uitzetlijst dan ook staat. Ben het eens met @Tessa dat het nogal persoonlijk is wat je fijn vind om te gebruiken of veel nodig hebt.
Zijn er specifieke dingen waarover je twijfelt?

1 like

Nee want ik weet echt totaal niks haha! Maar dacht misschien gaat er iets rond hier op het forum wat iedereen heeft.

(Like het wimperserum destijds hahaha)

Ik denk echt alleen Ramona Radijs en Freddie de Vuurvlieg dan :joy:

5 likes

Ik ook niet. En heb ook geen radijs. En ook geen Toet Toet auto’s niks.

2 likes

@Unquestionable Ik ook niet maar dat zijn de enige ‘forumhits’ die ik me op dit gebied kan herinneren :joy::joy::joy:

2 likes

Haha ja het is heel persoonlijk ook. Ook met speentjes bijv. Wij hadden er 2 uit die babyboxen en de ene moest ze niet en de ander wel. Dat is ook zooooo afhankelijk van je kind.

1 like

Of ze willen helemaal geen speen, ook als je er 17 (geen grap!) geprobeerd hebt :sob::sob::sob:.

3 likes

Dan mag t nog zo natuur rubber zijn als wat, maar mijn baby’s pakken alleen echte natuur :sob::sob::sob:

6 likes

Hier gelukkig alleen de jongste die geen speen wilde. Hij wilt alleen mij als speen gebruiken. Vandaar ook mijn wallen al ruim anderhalf jaar :joy:

Die reallife spenen zijn echt onbetaalbaar he :stuck_out_tongue_winking_eye:@Tessa @Unquestionable

M’n man zou er een moord voor doen. Als S huilt ook: “ja stop je tiet er dan gewoon in”

hoe denk je dat ze aan die spekarmen komt?! En die onderkin?!

3 likes

Ik vind het knap. Heb ook echt bewondering voor vrouwen die lang voeden. In combinatie met dat ze geen speen willen, lijkt t met echt pittig. Dus dubbel bewondering.

1 like

Is ook pittig. Maar niet altijd gelukkig. Het is vooral ook verrekte handig :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

En een intiem momentje. Kan soms echt jaloers worden dat ik na 3 mnd borstvoeding gestopt ben :sweat_smile:

1 like

Lief! Ik vind het qua fysieke last meevallen, maar heb dan ook nog 0 borstontstekingen of kloven gehad, dus dat scheelt. Wat ik wel moeilijk vind is dat ik op dit moment dus gewoon niet echt weg kan
 maar goed, ik weet ook dat dat uiteindelijk wel helemaal goed gaat komen. Ik wil max tot 2 jaar voeden bij S. Met R stopte het rond de 1,5 jaar door zwangerschap en dat vond ik eigenlijk ook wel weer prima.

2 likes

Hoeft ook niet, het halve forum komt toch bij je op kraambezoek :heart::kissing_heart:

2 likes