Tinder cringe

Ik ook :sob:

1 like

Zeker weten.

Iemand nog honger?

11 likes

Haha deze man richt zich op een hele selecte doelgroep

5 likes

Aargh die ring ook om zijn wijsvinger, zonder te tekst te lezen zou ik dit al een afknapper vinden. Ja oppervlakkig I know

1 like

Zooo ik had een keer een rare!
Hij leek wel leuk dus had m’n nummer gegeven. Hij wilde al vrij snel afspreken maar begon gelijk te suggereren dat we seks zouden hebben. En ik hou er niet zo van als dat er gelijk zo dik bovenop ligt en dat het enige doel lijkt te zijn. Dus ik gaf dat aan, en dat ik daarom toch niet zo’n behoefte meer had om af te spreken

Kreeg ik vervolgens dit naar m’n hoofd:

Waarop hij me vervolgens nog aanvalt op dat ik incapabel zou zijn om mijn werk uit te voeren… Had echt totaal niets met ons gesprek te maken

En vervolgens krijg ik dit nog naar m’n hoofd geslingerd :

Oké dit was echt het meest bizarre ooit

10 likes

Haha, idem! Het begin van m’n relatie dateert nog uit de msn-periode.
Heerlijk dit topic :laughing:

1 like

Ja ik weet eigenlijk ook niet waarom ik nog reageerde. Waarschijnlijk omdat ik zwaar verbijsterd en ook wel geïntrigeerd was? Na die laatste berichten wel geblokkeerd

3 likes

Het was moeilijk lezen maar WTF. Echt ik vind jongens zo stom. Bah.

1 like

ik heb nu echt zin om na al die jaren toch weer tinder erbij te pakken om die klote jochies uit te schelden, maar ik zal me gedeisd houden

1 like

Wat een onbeschofte lul zeg!

1 like

Omg van wie? Mijn beste vriend zet deze super vaak in…

WAT DE ACTUAL FUCK probeert hij je eigenwaarde te kraken om daarna weer aardig te doen over je uiterlijk? Wat is deze tactiek? It sickens me

Wauw wat sneu, ik word er gewoon boos van, hoe kun je zo zijn

Haha ja ik snapte er ook echt he-le-maal niets van.
Echt een narcist die wat tegenspraak krijgt ofzo

Wow ik word echt boos van het lezen van deze berichtjes, wát een domme gast zeg. Hoe kan je zo zijn.

1 like

Jij bent serieus m’n tinder spirit animal

1 like

Ja of zo’n gast die bij een dategoeroe in de leer is geweest en allemaal ‘trucjes’ kent… Alleen iedere chick met hersenen prikt hier toch zo doorheen?

5 likes

Je merkt echt dat ie de helft van de tijd met z’n hoofd denkt/praat en de andere helft met z’n pik…

Alsof er een soort interne machtsstrijd aan de hand is over controle van wat ie zegt. “Ik zeg kwetsende dingen omdat ik me afgewezen voel en daar nooit een gezond coping-mechanisme vooe heb ontwikkeld maar ik wil eigenlijk wel gewoon neuken vandaag”…

De “werk ze” vind ik dan wel weer de kers op de taart. Dat is misschien nog wel het enige oprechte wat hij zegt in heel het gesprek…

Pareltje… 9/10 - would read again!

20 likes

Dat is een hele goeie haha! Is al een tijdje geleden dus ben het even vergeten maar als je de naam zegt, dan kan ik wel zeggen dat hij t wel of niet is