Jawel :") had 't al gezegd, maar hij wist niet van ophouden. Heb na deze gast het wel afgeleerd om daarna nog een keer te zeggen dat ik niet kan of geen zin heb, want dan wordt het toch als ja geinterpreteerd
Hahaha vreselijk dit! En dat betaalverzoek maakt het nog erger
Wat is een pers gesprek? Als in… journalistiek?
Dat betaalverzoek is goud!!
Nee hij bedoelde dus denk ik ‘persoonlijk gesprek’! Maar dat begreep ik dus ook pas in tweede instantie haha
Oh man liefde voor dit topic. Ik ga ook mijn tinder eens afstoffen
Aah…
En ik vond het apart dat hij ineens zo’n duur woord als rigide er doorheen gooit.
Je maakt nog eens wat mee
Nou, de kaas is perfect, maar ik krijg de verpakking gewoon niet open, dus heb het maar opgegeven
Ik merk echt dat ik niet geschikt ben voor tinder als iemand vraagt vertel iets over jezelf heb ik al geen zin meer om te antwoorden haha.
Nee snap ik wel, is toch ook een onpersoonlijke vraag. Als iemand nou vraagt naar wat je leuk vindt om te doen op zaterdagmiddag of wat je het vaakst eet doordeweeks, a la
Instagram dm’s zijn ook leuk. Er zijn vaak mensen met het zelfde verhaaltje. Van hoe heet je waar kom je vandaan hoe oud ben je ( stond eerst allemaal duidelijk in mn profiel maar goed)
En daarna ben je getrouwd en zullen we vrienden worden… ehm nee. Dus nu kreeg ik een dm van deze gast en toen zei ik al kom niet met dit verhaaltje . Toen kwam er dit…
Is het nog wat geworden tussen jullie?
Nee
Door jullie verhalen en screenshots moest ik opeens weer denken aan die keer dat ik een superlike kreeg van het broertje van mijn ex
Ik ga er maar vanuit dat het per ongeluk was.
Ik weet eigenlijk niet meer waarom de laatste boos op me was . Die hele rant ging nog verder, maar kan de printscreens niet meer vinden
Hahahaha wauw er gaat een wereld voor me open hier ik vraag me af of er ook vrouwen zijn die zich zo op tinder gedragen?
Speciaal hierom heb ik Tinder aangezet en op alleen vrouwen aan het zoeken hahaha
@Violet_Hill ik ben ervan overtuigd dat er vrouwen zijn die dat leuk vinden en daar moet ik een beetje om huilen