“sensueel en intens”
Maar goed in de jacht naar gekke gesprekken, heb ik nu opeens allemaal leuke?
Deze jongen heeft de ‘kunst’ van negging niet bepaald onder de knie. Dit is niet achterhands subtiel beledigen maar gewoon rechtstreeks. Wat een flapdrol.
Hoe zouden jullie zeggen dat de verhouding tussen normale mannen en van dit (de pareltjes uit dit topic) soort mannen is? Dit weerhoudt mij een beetje van Tinder geloof ik…
The Fox and The Grapes! Aka cognitieve dissonantie
Super specifieke naam, maar begint met een g en eindigt met een e
Een op de vijftig is maf denk ik? Er zijn wel vele soorten maf. Soms dacht ik het aan de foto’s al te kunnen zien en dan swipete ik weg
Godskoleeeere wat is dit voor gast. Omg omg ik mag hopen dat hij met dit soort gedrag niemand kan versieren. Wat ongelofelijk onaantrekkelijk bah bah bah.
Ja heb ik ook vaker gehad inderdaad.
Nou prima Dankjewel kerel voor het nog eens bevestigen dat ik er goed aan heb gedaan niet op je in te gaan.
Ik zit al 2,5 jaar op tinder, maar heb nog nooit een gesprek gescreenshot. Toch maar is gaan doen. Ik volg wel een account met allemaal rare tindergesprekken en ik lach me rot https://www.instagram.com/tindernightmares/
Raarste Tinderfoto OOIT en tegelijkertijd een mooie demonstratie van het white saviour complex dat zo aanwezig is op sociale media:
Bij welke vrouw werkt dit?!
Ik denk helaas genoeg
Oh ja zo praat ik ook regelmatig tegen mensen die ik respecteer
Het advies voor je tinderprofiel te letterlijk opgevat… “gebruik voor je profiel foto een echte eye-catcher”
Omg ik snap dankzij dit verhaal EINDELIJK wat cognitieve dissonantie is. Nu kan ik dit eindelijk een keer in een gesprek gebruiken
Er ging voor mij een wereld open toen ik begon aan online daten. En toevallig heb ik hier één printscreen van geplaatst die ik wel grappig vond, maar ik heb veeeeeel meer van zulke opmerkingen gekregen. Opmerkingen die veel harder waren en ik niet zo grappig vond. Alleen die printscreen ik niet allemaal. Vind het wel bizar wat je soms tegenkomt
Dit is echt de enige die zo achterlijk tegen me heeft gedaan. Verder veel aardige mannen hoor!
Ik heb nog nooit zulke opmerkingen gehad op tinder. Het zijn volgens mij uitzonderingen.
Dan is een zure kantoortrut toch beter.
Die onderste hahahahaha ik ging stuk