Hahahah impotent paradox
31 november
Ik heb heel hard moeten lachen
Snap echt niet hoe hij kan denken dat je dan wel ineens gaat reageren en dat überhaupt iemand daar echt warm voor wordt
HELD!
Geen screenshot maar ik kreeg een tijdje geleden de openingszin: “werk je bij de Jumbo? Want je magazijn.” Oh ik hou ervan
Nondejuu ik wilde jullie echt een prachtig gesprek laten zien van een Duitser (want grensstreek)… maar de match is opgeheven
Ja deze valt dan net wat tegen helaas
Haha ik heb tinder net maar weer gedownload. Wie weet vind ik in de zoektocht naar weirdo’s nog een leuke vriend haha
Hij had twee fotos die overduidelijk van internet waren afgeplukt (modellenfotos) dus was sowieso een catfish.
Hahahaha omg omg wat vreselijk kut allemaal. Wel heel leuk om te lezen.
Ik vind “Ben jij aarde, want ik moet mijn zaad kwijt” ook wel echt heel grappig en fout hahaahahhaahha kan echt niet ook
Ik heb dan altijd volgens mij maar gewone 13 in een dozijn gasten gehad. Meestal gewoon een “hoi”. Of iets over mn ogen wat dan waarschijnlijk een copy paste bericht was. Ik ben echt geshockeerd door sommige berichten. en vind dat er vaak door jullie heel scherp gereageerd wordt! Applaus @Zemraluani
Ik vond het vooral grappig dat ie maar door bleef gaan met hoi zeggen
En dat ie daarna zo heel dramatisch ging doen alsof we al een relatie hadden
Één best wel saaie date gehad met deze gast en toen dit, een week erna
Edit: nog een leuke toevoeging, deze gast stond er ook op drankjes te betalen, toen we buiten stonden ging ie me overhalen met 'm mee naar huis te gaan met argumenten als ‘ik heb een leuke kat’. Daar had ik niet zo’n zin in. Toen kreeg ik de volgende ochtend een betaalverzoek :")
Wat voor iets heb je doorgekrast van de dingen die jij zei ?
Dat was een flauwe grap over het pers gesprek (als in pers ipv persoonlijk), maar als ik dat laat staan ben ik heel makkelijk te herleiden naar mij. En toen reageerde hij met mijn naam
Ah oke was ff benieuwd