Tinder cringe

Ja! Ik heb nooit Tinder gehad omdat ik al een vriend heb ver voor Tinder, dus probeer het op deze manier in te halen :sob:

10 likes

Hahahahahaah

Jaaa same. Zou echt graag eens willen tinderen, gewoon om sensatie te zoeken

4 likes

Haha jaa vooral wat voor gekkies je tegenkomt…

1 like

Jahoor, heb er nog één gevonden. Ik ben nog steeds benieuwd hoe hij hier bij komt :joy:

72 likes

Haha wauw!

1 like

Hahahahahhahahaha wat de hel

Oké ik ga ff de raarste profielen die ik zie proberen te liken en dan hopen dat ik match.

Alles voor dit forum

37 likes

Ik kan dus niet meer swipen. Krijg telkens een mededeling dat mn likes op zijn en ik 12 uur moet wachten. En dan na die 12 uur swipe ik twee keer en krijg ik weer de mededeling dat mn likes op zijn :frowning:

2 likes

Ja je hebt er 100 per dag

Je liked wel veel dan :stuck_out_tongue:
Ik swipe meestal alles naar links, uitzonderingen naar rechts

1 like

Nou als ik lekker met vriendinnen zit te swipen liken we er zeker wel 100 per avond haha. Maar ik heb nooit veel matches want ik vind dat irritant, dus het is allemaal nep/schijn

1 like

Ahhh ja beter te weinig matches dan te veel vind ik! Ik heb ook niet veel matches en gesprekken beginnen doen de mannen ook al niet graag…

1 like

Nee ik ontmatch sowieso iedereen die niet praat binnen drie dagen, momenteel heb ik er 10 ofzo en ik praat met vier echt leuk en dat is wel perfect

1 like

Hahahaha niks mis mee

Vriendelijke groet uri

42 likes

Ik heb mn tinder account en daarmee mn gesprekken laatst verwijderd :frowning: maar vond dit nog wel op fb

Vond dit wel heel desperate hahaha en een beetje zielig

Heb ook nog heel veel van dat soort desperate berichtjes op insta :sweat_smile: heb mn insta oid nooit gekoppeld, maar heb een naam die niet veel voorkomt dus mensen kunnen me wel snel vinden

14 likes

Sowieso mensen die sturen ‘ik zag je voorbij komen op tinder’ , die ontgaat echt het idee van tinder. Als ik je niet like wil ik ook niet praten, maar ze denken dan dat je via een berichtje opeens wel interesse hebt??? Ja daag

24 likes

Hahaha nu baal ik dat ik nooit m’n gesprekken gescreenshot heb. Ik had in mn onderschrift staan dat ik slechte openingszinnen verzamelde en er zaten echt parels bij. Beste zin ooit was ergens in maart een paar jaar geleden “Hey, heb jij je belanstingaangifte al gedaan? Ik heb namelijk nog wel iets aftrekbaars hier.” Zo slecht maar zo grappig ook.

39 likes

Ik heb best wel wat maar het is allemaal erg oud

IMG_3439%202

Openingszin GAAT MIS

Uit de oude doos

Okidoki

Sad

Hier probeerde ik zelf gewoon grappig te zijn, maar die gast was ook wel een beetje too much, sorry voor als je gelovig bent…

IMG_3610
Deze jongen had een foto van zichzelf met die rat van ratatouille… en hij had me hierna geblokt

72 likes