Ik doe dat ook wel eens en als het dan geen match is ben ik best teleurgesteld
Dit was ook echt raar haha waarom zou je dat nog ff op tinder komen melden, we hadden echt drie regels gepraat
Jij bent goed
Held
Haha ik denk dat hij ze niet eens allemaal snapte.
Stel je voor dat je hiermee op date was gegaan😭 Hele avond zijn mansplaining aanhoren
Ik ben het met je eens dat een avond met hem kut lijkt, maar waarom is tegenwoordig alles meteen mansplaining? Misschien is hij wel gewoon een enorme betweter en doet hij tegen iedereen zo
Haha nee je hebt gelijk, achteraf dacht ik ook: hmm niet per se mansplaining dit, eerder iemand die zichzelf iets te graag hoort praten.
Haha ook serieus een maand later
‘Ik ben gesettled’
Haha misschien doet hij wel allebei, iig zou ik ook niet hem gaan daten om het uit te vinden
Ik zou je op basis hiervan doen hoor.
Wat een meervaller!!! Ik wilde forel een gezellig gesprek voeren met Joop, maar hij hapte niet.
Dit soort dingen vind ik ook super irritant, op een moment dat je amper een gesprek hebt gehad en dat mensen er dan, in mijn ogen, dramatische voorstellen tegenaan gooien in de trant van uit eten en bloemen. Ik ken je amper (net 10 berichten uitgewisseld ofzo) en het stoot me echt af. Alsof ze verder ook niks te bieden hebben naast materiële dingen.
Haha heerlijk topic dit! ik zal eens kijken wat ik op mijn tinder kan vinden
Ik denk omdat ie eruit ziet of ie Mn rug door breekt als ik daar onder ga liggen jezuschristustepaard
we want more
we want more