Tinder cringe

#notwoke #butverythirsty

1 like

Hahaha die heb ik ook weleens gehad!

1 like

Ja noem je iemand zomaar een racist alleen maar omdat hij iets racistisch zegt dat kan echt niet he. Die man is het echte slachtoffer.

21 likes

Heb je het boek ‘Hallo witte mensen’ gelezen? Daarin wordt dit type kerels heerlijk met de grond gelijk gemaakt :upside_down_face:

3 likes

Geen gesprek, maar wel cringe: ik werd laatst gesuperliked door een docent van me? :confused:

62 likes

Nooooooooooooo

Ik hoop maar dat het per ongeluk ging :’)

1 like

Ik ga stuk om dit topic. Mannen zijn zooo raar.

1 like

Oké, je hebt geen humor dus.

60 likes

Ja dat vond ik jammer maar hij is verder echt heel leuk en erg mijn type, dus dat rammen we er nog wel uit

3 likes

Hij heeft zn hoofd overdreven duidelijk gefotoshopt op een soort Arnold Schwarzenegger lichaam

4 likes

Ik krijg een lachkick van deze foto

7 likes

Hakan heeft een dunnere taille dan dat ik heb

6 likes

Terugkerend gespreksthema

15 likes

Edit, verkeerde getagd???

@anon98052296 Het was een soort van een grapje. Mijn vriend maakte heel veel spelfouten in zijn tinder- en whatsappberichten en dat heeft er toen ook niet voor gezorgd dat ik stopte met appen. Oké, ik moet er wel bij zeggen dat ik het minder erg vond omdat Nederlands niet zijn eerste taal is, maar toch.

Leuk voor je! :blush: (niet sarcastisch)

1 like

Nou ik vind het serieus een hele erge afknapper als iemand weinig taalgevoel heeft. Weet niet waar dat vandaan komt…

4 likes

Ik ook hoor, enorme afknapper vind ik dat! En nu ben ik tóch aan het daten met iemand die totaal niet kan typen. Soms moet je er een beetje overheen kijken blijkbaar (lukt me nog steeds niet echt haha).

2 likes

Ik ook :joy: Al zou het met iemand wiens eerste taal het niet is, minder zijn. Maar anders is het echt een no go voor mij.

3 likes

Nou echt een goed antwoord hè! Vraag me af wat je met zo’n openingszin wil.
En inderdaad, ik kan ook slecht tegen dit soort fouten, jou in plaats van jouw enzo

17 likes