Twee vijfen is ook een tien hahahahahaa geweldig.
Voor humor in ieder geval een tien
Ik heb ook zo’n ervaring! Ik heb bijna 5 jaar lang een relatie gehad van iemand die 13.5 jaar ouder dan ik was - Ik was 20 toen we elkaar ontmoetten en hij was toen dus al 33. En ik ga nu niet zeggen dat ik niet gelukkig was want anders waren we niet zo lang bij elkaar gebleven maar ik vond het wel echt heel erg moeilijk want onbewust stel je wel je verwachtingen aan - Ik dacht oprecht dat ik op m’n 25e gewoon al een kind zou hebben en getrouwd zou zijn…
Toen is het uitgegaan en nu heb ik een vriend van m’n eigen leeftijd (26) en realiseer ik me opeens dat ik daar nog laaaaaaaaang niet klaar voor ben! En nu heb ik een grote vriendengroep via hem met allemaal laat-twintigers die in hetzelfde schuitje als wij zitten - Terwijl ik ‘dubbeldaten’ altijd veschrikkelijk vond met m’n ex want dan zat ik daar met m’n klantenservicebaantje terwijl zij allemaal al hun echte serieuze 30ers banen hadden (alhoewel ik inmiddels ook een serieuze baan heb)
Niet zo cringe worthy als anderen hier (hoe komen die mannen er op haha. Hard op gelachen om sommigen).
Maar ik heb ook iemand die achter iedere zin “xx” stuurt. Weet echt niet wat ik daar op moet antwoorden. Heb het hem al eerder gezegd. Toen stuurde ie als antwoord weer xx. Hij snapt het echt niet.
Oh en hij ging me een paar dagen geleden ook meededelen dat ie even een beetje stout ging doen. Letterlijk met die woorden en totaal random want het ging over heel iets anders
Ik heb zo het idee dat je niet de eerste en niet de laatste zult zijn die tegen hem zegt
Dat denk ik ook maar heb paar wijntjes op en vond dit ‘hilarisch’ om te zeggen
Afknapper op “bij mijn” en dan heet ie ook nog eens Jeroen.
Ja. Denk dat ik het daarom ook niet meer kan/ wil herinneren
JEROEN DOE NOU NIET
JEROEN!!! NIE DOEN!!!
Brainpower
Maniak
Bij mijn. Afkappen.
Iedereen bobt
Wie dee daa?
Sorry vind ik het grappigste van dat filmpje. Iedereen schreeuwt keihard Jeroen en zon chick weet nog steeds niet wie dat deed.
Ben ik trouwens de enige die hihi bij een man een beetje gek vind? Lees dat echt als een hoog lachje
Ik vind ‘hihi’ bij iedereen onacceptabel
Haha echt he. Misschien moet ik gewoon een sportieve groet terug sturen.
@Damnatio ja ik ook. Ken ook vrijwel niemand die dat zegt. Alleen mijn ex maar die deed dat juist om mij te plagen. In het echt zegt toch ook niemand hihi?
Fabiola van Temptation Island wel!!