Tinder cringe

Erger dan dit wordt het niet :sob::sob::sob:

72 likes

3 likes

Soms kun je beter op voorhand al een grens zetten.

Het is ook nooit verstandig om met honger boodschappen te doen of met iemand te gaan winkelen als je eigenlijk niets te besteden hebt…

Soms handiger om jezelf niet in verleiding te brengen in the first place.

Rare vergelijking… maar… tsjah

Je reageert op een nepaccount

7 likes

Ik hoop dat deze klootzak voor altijd single blijft

39 likes

Wat een idioot tog

2 likes

Wel fijn dat je meteen zijn innerlijk kan meewegen in de beslissing om hem niet te liken. Wat een idioot.

8 likes

haahaha wtf is dit echt

2 likes

Omg ja die was ik ook tegen gekomen een paar dagen terug!

2 likes

Dit ja!
Post gewoon een foto van jezelf op terras ofzo

4 likes

snap ik ook nooit!
sowieso fotos met anderen er duidelik bij eigenlijk niet, zij willen toch niet op tinder

1 like

Nu je erover begint ben ik benieuwd of vrouwen foto’s plaatsen waar meerderen mensen op staan.

• Ik plaats (on)bewust groepsfoto’s
  • Ik plaats (on)bewust geen groepsfoto’s

0 stemmers

Oh en zit er verschil tussen een groepsfoto en een foto waar je met 1 ander persoon op staat?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Haha oeps en nu stem.ik nog verkeerd

1 like

Ik vind het sowieso een beetje questionable om een foto van tijdens een operatie te plaatsen. Weet de patiënt dat er foto’s zijn gemaakt? Tuurlijk, de patiënt staat er niet herkenbaar op, maar alsnog. Ik zou dat geen chill gevoel vinden als ik daar zou liggen. En om dan zo’n foto op Tinder/wellicht ook andere social media te doen. Meh.

11 likes

Als ik een groepsfoto erop plaatste, deed ik dit als laatste foto en dan kan je bijna wel zeker weten welke ik ben. Nooit als eerste foto tho

2 likes

Mij werd eens gevraagd of ik een einzelgänger ben omdat ik alleen maar foto’s van mezelf had. Hahaha had ik niet over nagedacht dat dat ook zo geïnterpreteerd kon worden, maar ik dacht inderdaad: mijn vrienden willen toch niet op tinder/inner circle/happn

4 likes

Hij kon het niet waarderen

82 likes

:rofl::rofl:

omg you can’t just ask people why they’re white

33 likes