Please zeg me dat het photoshop is hahaha
Ik ga Tinder weer verwijderen, krijg alleen nog maar mensen die een lompe opmerking maken en dan bozig gaan doen, echt geen zin in.
Volgens mij hebben ze allemaal 1 gezamenlijk boek met van die slechte grappen/opmerkingen. Vreselijk.
Ik had gewild dat ik je dat kon vertellen hahah
Hij schepte op in zn profiel dat hij de beste nachos maakt. Dit mag je echt geen nachos noemen durven.
Vind dit best chill klinken anders hahahaha, hoewel ik de kip zou vervangen voor gehakt
Bacon?!?!?!?!
Dit doet me net zoveel pijn als mensen die room/crème door carbonara heen gooien.
Oh daar las ik overheen hahahahahah ja dat is sowieso smerig dat mag op niks
Ik was aan het overwegen om misschien wel Tinder te installeren als ik over een paar maand weer op m’n plooi ben, maar na dit topic gelezen te hebben, heb ik daar absoluut geen zin meer in
Yes, kan ik met n gerust hart gaan slapen!
Ik vind deze berichten zo heerlijk om te lezen, nu mis ik m’n Tinder wel een beetje (meer voor het vermaak, dan voor de slechte dates haha)
PIVOT!
WE WERE ON A BREAK
Ik stiekem ook wel een beetje voor de slechte dates. Ben heel gelukkig met mijn relatie maar man wat een top tijd heb ik in mijn tindertijd gehad. Na weer de zoveelste dramadate lekker nabespreken met een vriendinnetje en roddelen. Moet ook echt lachen om die awkward gesprekken.
Ik dacht aan een subway broodje maar heb gegoogled hoor